Gå til innhold

WIC Soviet Assault krasjer "tilfeldig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt krasjer WIC litt sånn nå og da, er ingen spesielle steder eller oppdrag. Kan krasje etter to min eller tyve. Spillet krasjer uansett klokket system eller ikke. Noen som har opplevd ustabilitet med dette spillet?

Har også lastet ned spillet på nytt, men det hjelper ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "lastet ned spillet på nytt"??

Hvis dette dreier seg om piratkopiering kommer du neppe til å få mange seriøse svar, ettersom at diskusjon om piratkopiert vare er forbudt.

Skrevet

Hvis dette dreier seg om piratkopiering kommer du neppe til å få mange seriøse svar, ettersom at diskusjon om piratkopiert vare er forbudt.

spillet finnes på Steam, så det er fullt mulig han har det der..

Skrevet

spillet finnes på Steam, så det er fullt mulig han har det der..

Da hadde det kanskje vært naturlig å nevne dette i førstepost.

Men uansett, har du oppdaterte drivere osv??

Skrevet

Jeg har ikke slike problemer med spillet, problemet jeg har er at det legger alvorlig mye press på skjermkortet, og etter ens tund flipper teksturene helt ut, innimellom kræsjer til og med driverene.

Skrevet
Jeg har ikke slike problemer med spillet, problemet jeg har er at det legger alvorlig mye press på skjermkortet, og etter ens tund flipper teksturene helt ut, innimellom kræsjer til og med driverene.

Virker som om at kortet overopphetes der ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...