flopflop Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Kort fortalt krasjer WIC litt sånn nå og da, er ingen spesielle steder eller oppdrag. Kan krasje etter to min eller tyve. Spillet krasjer uansett klokket system eller ikke. Noen som har opplevd ustabilitet med dette spillet? Har også lastet ned spillet på nytt, men det hjelper ikke.
VIGGO123 Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Hva mener du med "lastet ned spillet på nytt"?? Hvis dette dreier seg om piratkopiering kommer du neppe til å få mange seriøse svar, ettersom at diskusjon om piratkopiert vare er forbudt.
zeox Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Hva mener du med "lastet ned spillet på nytt"?? Hvis dette dreier seg om piratkopiering kommer du neppe til å få mange seriøse svar, ettersom at diskusjon om piratkopiert vare er forbudt. spillet finnes på Steam, så det er fullt mulig han har det der..
VIGGO123 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Hva mener du med "lastet ned spillet på nytt"?? Hvis dette dreier seg om piratkopiering kommer du neppe til å få mange seriøse svar, ettersom at diskusjon om piratkopiert vare er forbudt. spillet finnes på Steam, så det er fullt mulig han har det der.. Da hadde det kanskje vært naturlig å nevne dette i førstepost. Men uansett, har du oppdaterte drivere osv??
Jesusball Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har ikke slike problemer med spillet, problemet jeg har er at det legger alvorlig mye press på skjermkortet, og etter ens tund flipper teksturene helt ut, innimellom kræsjer til og med driverene.
Chresjan_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har ikke slike problemer med spillet, problemet jeg har er at det legger alvorlig mye press på skjermkortet, og etter ens tund flipper teksturene helt ut, innimellom kræsjer til og med driverene. Virker som om at kortet overopphetes der ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå