Seisi Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg spilte AoC når det ble sluppet i Mai 2008, men AoC karrieren tok fort slutt grunnet at spillet hadde en del kompatibilitets problemer med forskjellig hardware. Jeg hadde bedre FPS med alt på high enn da jeg hadde alt på low. Er disse problemene fiksa på nå? Fant fram AoC coveret her en dag og har veldig lyst til å begynne på igjen! //Simenk
Cerandin Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg spilte AoC når det ble sluppet i Mai 2008, men AoC karrieren tok fort slutt grunnet at spillet hadde en del kompatibilitets problemer med forskjellig hardware. Jeg hadde bedre FPS med alt på high enn da jeg hadde alt på low. Er disse problemene fiksa på nå? Fant fram AoC coveret her en dag og har veldig lyst til å begynne på igjen! //Simenk Nei, har rundt 10 FPS med alt på Low mens jeg har 40-50 FPS med alt på high
Seisi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Seriøst? Men da jeg spilte var det sinnsykt mye bugs etc som ikke gjorde opplevelsen fullkommen. Men om du ligger på 40-50 fps så er det jo greit. jeg hadde rundt 30 med fps drops ned til 4-5. Men skal teste da jeg kommer hjem idag!
Cerandin Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Seriøst? Men da jeg spilte var det sinnsykt mye bugs etc som ikke gjorde opplevelsen fullkommen. Men om du ligger på 40-50 fps så er det jo greit. jeg hadde rundt 30 med fps drops ned til 4-5. Men skal teste da jeg kommer hjem idag! og jeg sitter på et veldig gammelt og utdatert grafikkort, nemlig et GeForce 8800EN GT :o
The Very End Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Er ganske mye bedre i dag, med tanke på ytelse så vil du nok oppleve sånn ca dobbelt ytelse om ikke mer i de fleste områder. Det er hvertfall min erfaring, da jeg hadde 15-25FPS stort sett hele tiden før release har jeg som regel 40+ nå
Seisi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Det høres jo strålende ut! Gleder meg til å teste AoC igjen etter at WoW har tapt seg enormt mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå