Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Defendor!

Sent ute, men Defendor er riktig. Den er genial! :D

Endret av Bruker-127711
Skrevet (endret)

Haddet en "f" for mye, men regner med dere venter på meg så tar neste.

Hint

1.Filmen er fra en Tegneserie med samme navn.

Endret av SimalarioN
Skrevet

Ja, synd for bra skuespillere og gode efekter er på plass, samt basert på en interessant tegneserie

Første mann til mølla om ikke Siruis kommer på pletten snart :) .

Skrevet

Litt lite bilde, og jeg er høyst usikker på karrieren til Mel Gibson. Skikkelig longshot, men jeg tenker med en gang på Lethal Weapon?

Skrevet

imdb er slemme og lar meg ikke laste ned bilder fra dem og jeg greier ikke å finne bedre bilder.

Hint: Hovedpersonen var i en kalkun av en film basert på en populær spillserie. Filmen kom ut i 2008.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Tipper Max Payne, selv om det ikke ser ut som den.

Tipper Far Cry istedenfor

Endret av Bruker-127711
Skrevet

imdb er slemme og lar meg ikke laste ned bilder fra dem og jeg greier ikke å finne bedre bilder.

Slå av javascript i browseren. Det enkleste er i Opera, trykk F12, huk vekk JavaScript, lagre bildet, F12 og slå på JS igjen.

Hint: Hovedpersonen var i en kalkun av en film basert på en populær spillserie. Filmen kom ut i 2008.

Er det noen spillfilmer som ikke har vært kalkuner? Og er det spillfilmen, eller filmen vi er ute etter som kom ut i 2008?

Skrevet (endret)

Ordla meg litt dårlig der ja, det er kalkunfilmen som kom ut i 2008, mens filmen vi ønsker å komme fram til er fra 1998. Kan avsløre at Farcry er ikke kalkunen jeg tenker på (er det virkelig noen kjente personener i den filmen?).

HINT: Plottet til filmen kan virke som det er like plottet til Rush Hour 1 (om enn mye mer tullete og voksent).

EDIT: Nyere bilde, en slemming denne gangen.

whodatbe.jpg

Endret av Sirius Cobra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...