Gå til innhold

Company of Heroes med norske soldater *W.I.P*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lære meg å lage mods til Company of Heroes, og tanken var å prøve å legge inn norske soldater og slikt.

Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne norske uniformer fra 2. verdenskrig, slik at jeg kan modifisere teksturene i spillet.

Er enda ikke sikker på hvilket scenario dette skal foregå i. Så i første omgang er dette en ren mod av enheter(soldater, stridsvogn, transportmiddel, bygninger etc). Så får jeg finne et bra scenario underveis, slik at jeg får laget et map.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sanker ressurser som bar erakkern, men føler jeg aldri rekker å bygge nok styrker til å motstå fienden.

Jeg vinner jo, det er ikke det, men det er med latterlig små marginer.

Skrevet (endret)
Jeg sanker ressurser som bar erakkern, men føler jeg aldri rekker å bygge nok styrker til å motstå fienden.

Jeg vinner jo, det er ikke det, men det er med latterlig små marginer.

Offtopic:Har alt med taktikk å gjøre, det beste er å bygge solid forsvar i midten av mappet, og det finnes mange guider rundt på Youtube som forteller hvordan du _KAN_ bruke unitsa :)

Ontopic: Veldig interessant at du gjør det, lyst å fortelle hvor langt du er kommet i utviklingen og om det eneste du har tenkt til å gjøre er å implementere norske units?

Edit: her er de norske uniformene, er ingen bilder, men står forklart hvilke det er elns. så kjapt på siden og tenkte du kanskje ville ha nytte av den :)

Endret av Cerandin
Skrevet
Ontopic: Veldig interessant at du gjør det, lyst å fortelle hvor langt du er kommet i utviklingen og om det eneste du har tenkt til å gjøre er å implementere norske units?

Har ikke fått gjort noe stort enda. Har bare lært hvordan man redigerer units og legger til textures.

Planen er å legge til norske units og lage et map basert på en hendelse innenfor norsk krigshistorie. Om jeg lykkes er en annen sak tho. Er bare et hobby prosjekt, så det kan ta tid.

Edit: her er de norske uniformene, er ingen bilder, men står forklart hvilke det er elns. så kjapt på siden og tenkte du kanskje ville ha nytte av den :)

Takker, da har jeg iallefall navn og forklaring på uniformene :)

Om noen kommer over noen bilder, så si i fra!

• 2 uker senere...
Skrevet
Holder på å lære meg å lage mods til Company of Heroes, og tanken var å prøve å legge inn norske soldater og slikt.

Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne norske uniformer fra 2. verdenskrig, slik at jeg kan modifisere teksturene i spillet.

Er enda ikke sikker på hvilket scenario dette skal foregå i. Så i første omgang er dette en ren mod av enheter(soldater, stridsvogn, transportmiddel, bygninger etc). Så får jeg finne et bra scenario underveis, slik at jeg får laget et map.

Den klassiske slippersen var det normenn som brukte ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...