Bjonski Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Holder på å lære meg å lage mods til Company of Heroes, og tanken var å prøve å legge inn norske soldater og slikt. Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne norske uniformer fra 2. verdenskrig, slik at jeg kan modifisere teksturene i spillet. Er enda ikke sikker på hvilket scenario dette skal foregå i. Så i første omgang er dette en ren mod av enheter(soldater, stridsvogn, transportmiddel, bygninger etc). Så får jeg finne et bra scenario underveis, slik at jeg får laget et map.
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Off Topic: Har såvidt begynt å spille dette i det siste, men blir knust selv av Easy botter
Bjonski Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 hehe Husker et oppdrag jeg slet veldig med, satt vel i 2 timer før ting begynte å gå min vei. Memo: Husk å sanke ressurser.
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Jeg sanker ressurser som bar erakkern, men føler jeg aldri rekker å bygge nok styrker til å motstå fienden. Jeg vinner jo, det er ikke det, men det er med latterlig små marginer.
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg sanker ressurser som bar erakkern, men føler jeg aldri rekker å bygge nok styrker til å motstå fienden.Jeg vinner jo, det er ikke det, men det er med latterlig små marginer. Offtopic:Har alt med taktikk å gjøre, det beste er å bygge solid forsvar i midten av mappet, og det finnes mange guider rundt på Youtube som forteller hvordan du _KAN_ bruke unitsa Ontopic: Veldig interessant at du gjør det, lyst å fortelle hvor langt du er kommet i utviklingen og om det eneste du har tenkt til å gjøre er å implementere norske units? Edit: her er de norske uniformene, er ingen bilder, men står forklart hvilke det er elns. så kjapt på siden og tenkte du kanskje ville ha nytte av den Endret 9. mars 2009 av Cerandin
Bjonski Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Ontopic: Veldig interessant at du gjør det, lyst å fortelle hvor langt du er kommet i utviklingen og om det eneste du har tenkt til å gjøre er å implementere norske units? Har ikke fått gjort noe stort enda. Har bare lært hvordan man redigerer units og legger til textures. Planen er å legge til norske units og lage et map basert på en hendelse innenfor norsk krigshistorie. Om jeg lykkes er en annen sak tho. Er bare et hobby prosjekt, så det kan ta tid. Edit: her er de norske uniformene, er ingen bilder, men står forklart hvilke det er elns. så kjapt på siden og tenkte du kanskje ville ha nytte av den Takker, da har jeg iallefall navn og forklaring på uniformene Om noen kommer over noen bilder, så si i fra!
Mountainhome Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Holder på å lære meg å lage mods til Company of Heroes, og tanken var å prøve å legge inn norske soldater og slikt. Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne norske uniformer fra 2. verdenskrig, slik at jeg kan modifisere teksturene i spillet. Er enda ikke sikker på hvilket scenario dette skal foregå i. Så i første omgang er dette en ren mod av enheter(soldater, stridsvogn, transportmiddel, bygninger etc). Så får jeg finne et bra scenario underveis, slik at jeg får laget et map. Den klassiske slippersen var det normenn som brukte
Zwink Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Så utrolig fett!! Jeg spiller masse CoH så jeg melder meg gladelig til å teste det. her er vel et par bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå