Gå til innhold

[X360] Street Fighter IV


Fiddly

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da har jeg startet denne tråden for å finne andre nordmenn som spiller online, eller har mulighet til det.

 

Mine personlige erfaringer sålangt har vært rimelig dårlige. Sliter med å finne matcher som har god nok latency/ping, og har i tillegg blitt most rimelig greit i de _2_ jeg har funnet.

 

Er det noen andre her på forumet som spiller online, og har lyst å dele sin gamertag, eventuelt erfaringer rundt online-delen?

Liste over gamertags:

Skjul
faily

kroggi

SoreSong

n0th1ng667

Endret av fiddly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nick n0th1ng667

 

Spiller ivrig SF IV. Spiller bare de mest uspilte figurene online, jeg liker å være unik. (Gouken, Rose, Sakura og Dan)

 

Har 100/100 mbit fiber (Spiller også litt med Seth men han er litt for svak for min smak)

Endret av Ruiner
Lenke til kommentar
Spiller ivrig SF IV. Spiller bare de mest uspilte figurene online, jeg liker å være unik. (Gouken, Rose, Sakura og Dan)

 

 

Jeg spilte for det meste med Ken. Men jeg har også tenkt litt på den unik greia og har derfor begynt å bare spille emd Gouken ;) og for å være helt ærlig så har jeg begynt å like han veldig godt :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Innrømmer med en gang at jeg suger ganske så mye i SF4 men er det noen som har lyst til å sparre så er det bare å legge meg til

 

Spiller vanligvis som Ryu eller andre Shoto's siden jeg ikke klarer en dritt med chargers

 

Verdige.png

Endret av worthy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spiller SF:IV en gang i blandt. Eg ikke noe speielt god. Spiller helts bare med Ruy. Jeg har ikke hatt noe problem med lagg. Spilt mot en del Amrikanere på vennelisten min. Null problem.

 

Irriterende at det ikke er en lobby funksjon? Var det ikke noe slikt på Street fighter 2 turbo hd remix?

 

HDR, har lobby. HDR er bergernet nesten spesefikt til online spilling.

Endret av Cut From Stone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...