Slu Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Har fått en buddy key av en kamerat. Fulgte instruksjonene som ble gitt på e-mailen, gikk inn på linken. Men der spør de om alt mulig rart som kredittkort-kode osv som om jeg skulle betale for det? Jeg vil bare prøve det gratis i noen dager før jeg bestemmer meg om jeg skal kjøpe det eller ikke. Litt idiotisk å betale for det. Er det en bug? Edit: Har en egen konto som jeg opprettet da spillet kom ut. Den kontoen er knyttet opp til e-mail-addressen min. Da kameraten min spurte om hva e-mailen min var igjen for å sende koden, oppga jeg da den adressen som da er knyttet til "original-kontoen". Er det kanskje derfor jeg ikke får lagd meg en trial-bruker? Endret 1. mars 2009 av Bananloffen
Cerandin Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Har fått en buddy key av en kamerat. Fulgte instruksjonene som ble gitt på e-mailen, gikk inn på linken. Men der spør de om alt mulig rart som kredittkort-kode osv som om jeg skulle betale for det? Jeg vil bare prøve det gratis i noen dager før jeg bestemmer meg om jeg skal kjøpe det eller ikke. Litt idiotisk å betale for det. Er det en bug? Edit: Har en egen konto som jeg opprettet da spillet kom ut. Den kontoen er knyttet opp til e-mail-addressen min. Da kameraten min spurte om hva e-mailen min var igjen for å sende koden, oppga jeg da den adressen som da er knyttet til "original-kontoen". Er det kanskje derfor jeg ikke får lagd meg en trial-bruker? Du må betale for å laste spillet ned, + du får ekstra game time da
Atomics Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Buddy key er "betalt" trial, free trial har ikke kommet enda, kommer i løpet av 1-6 mnder alt ettersom ting går fremover for Funcom. Funcom krever også at du har en betalingsløsning klar (kort eller gamecard), i tilfelle du spiller over trial perioden, og dette skal dem ha før du starter å spille. Nesten billigere å bare kjøpe det, da du får det for 100-200 kr på nettet EDIT: Så ikke at du allerede hadde en konto, så da vet jeg ikke, uansett så er ikke 100 kr allverden for å teste noe i en mnd, så gjør det enkelt. Endret 2. mars 2009 av Atomics
KraniC Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 (endret) vet isje om dette kommer for seint eller isje, men grunnen til at de ber om betalings måte er forde du skal ha mulighet til å oppgradere trial accounten til en ekte account. så det du gjør er at for det første bruker du en e-mail som du isje allerede har AoC på så skriver du inn info'en og velger pay by cash, dette er en mulighet som sender deg regning for meg gametime VISST du ønsker mer gametime, men etter accounten er ferdig kan du velge å bare droppe dette. og det er vel alt som skal til, håper det hjelper PS: du må betale for å laste ned spillet, men dette er ikke nødvendig om du har tilgang til CD'ene til spillet Endret 13. mars 2009 av KraniC
The Very End Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 vet isje om dette kommer for seint eller isje, men grunnen til at de ber om betalings måte er forde du skal ha mulighet til å oppgradere trial accounten til en ekte account. så det du gjør er at for det første bruker du en e-mail som du isje allerede har AoC på så skriver du inn info'en og velger pay by cash, dette er en mulighet som sender deg regning for meg gametime VISST du ønsker mer gametime, men etter accounten er ferdig kan du velge å bare droppe dette. og det er vel alt som skal til, håper det hjelper PS: du må betale for å laste ned spillet, men dette er ikke nødvendig om du har tilgang til CD'ene til spillet Eller du kan sende en epost til support og spør etter client downloaded Det gjorde jeg, fikk en 2xxkb fil tilbake som started å laste ned 12.5GB eller noe, når det var ferdig installerte jeg spillet fra disse filene og voilä, du har spillet Vet ikke om jeg bryter noen rettningslinjer om jeg bare poster den fila her, men ser jo ikke noe galt i det da, iom. at den kun laster ned spillet, hjelper deg ikke så sant man ikke har aktiv subsribtion. Eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå