Gå til innhold

Finnes Saint's Row til PS3?

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lurt på dette lenger pga. bilder og forumbrukere.

Så finnes Saint's Row til PS3?

355291.jpeg

Dette er tatt fra www.spill.no

355295.jpeg

Dette er tatt fra Playfire.

Endret av HardC0re Gamer 1997
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud HaRdCoReGaMeR1997, du fikk svar om dette på Diskusjon.no for en stund tilbake. Da sa du at du skulle kjøpe 360 siden det hadde Saints Row. Nå lager du enda en topic for det? Hva skjer med mange unødvendige topic fra deg? :/

Skrevet
Herregud HaRdCoReGaMeR1997, du fikk svar om dette på Diskusjon.no for en stund tilbake. Da sa du at du skulle kjøpe 360 siden det hadde Saints Row. Nå lager du enda en topic for det? Hva skjer med mange unødvendige topic fra deg? :/

Gjorde jeg?

Skrevet

Gjorde jeg?

JA!

Skrevet
Dette er en sånn typisk ting som man kan taste inn i wikipedia eller google isteden for å spamme forumet med den 546te tråden du lager i dag...

Tenkte det ikke var vits, når GameSpot, Gametrailers og IGN kom opp med PS3 :/

Skrevet

I så fall, hvorfor lage tråd? Dersom du bruker firefox eller opera er det bare å gå øverst i høyre hjørne, bytte til wikipedia, og taste inn saints row. så står det "platforms" på sida. Det er forøvrig noe å huske hver gang du lurer på noe slikt.

Skrevet (endret)

Hva med Google? Når jeg googla "saints row ps3" var treff nr. 3 "Saints Row PS3 Canned, Sequel Confirmed | Edge Online"

Ikke særlig avansert :)

Endret av King of Universe
Skrevet (endret)

Ok, det skal ikke gjenta seg :) *STENG OG SLETT!*

Håper ikke det gjør noe om jeg lager en MAG-tråd?

Endret av HardC0re Gamer 1997
Skrevet (endret)

Er helt greit for meg at du lager MAG-tråd i hvertfall :p . Jeg vil ha mer info om det spillet.

Men prøv å gjøre som Alinoe sier over her. Søk masse på Google og andre plasser, og finn så mye info som mulig slik at du slipper å lage en uinteressant tråd.

Endret av Kuff1
Skrevet

Er helt greit for meg at du lager MAG-tråd i hvertfall :p . Jeg vil ha mer info om det spillet.

Men prøv å gjøre som Alinoe sier over her. Søk masse på Google og andre plasser, og finn så mye info som mulig slik at du slipper å lage en uinteressant tråd.

MAG-tråden får bli til imorgen :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...