tørrfisk_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hovmod starter opp også i Darkfall med gamle og nye spillere! Vi ser etter folk som har erfaring med tidligere MMORPG. Det blir fokus på alle aspekter av spillet, fra pvp til politikk. Mahirim og ork er rasene vi skal spille. Klanen er for de som er over 18, slik at vi unngår en del useriøsitet, samt at kommunikasjonsnivået forhåpentligvis blir litt høyere. Vi har allerede 100 slot Ventrilo server og nettside med IPB 2 forum. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert eller vil ha mer informasjon eller registrer deg på: www.hovmod.org Endret 13. april 2009 av tørrfisk
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Spillet blir lagt ut for salg i kveld! Skriv et innlegg enten her eller på hovmod.org når du er kommet inn, slik at vi kan møtes in-game!
Cerandin Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hmm, er dere internasjonale eller skandinaviske eller norske? Siden dere snakker engelsk på sida mener jeg
Haunts Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Er vel hovedsaklig norske folk i guildet bare. Men vi er vel åpne for noe mer internasjonalt hvis vi trenger flere folk som ikke nødvendigvis er norske?
klinka Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Ser bra ut men vil ikke anbefale å joine Savage Alliance (det funker kanskje å ha store nummer rundt seg til en viss grad). Savage Alliance var alles bitch i beta og dere slappe recruitment policy førte til at de hadde noen av de dårligste medlemene jeg har sett. Themercs (min clan) rundjulte savage alliance i flere situasjoner der vi var utmannet 1:2. På forumet blir de kalt "dfs bitches". Selvfølgelig er det ikke noe big deal om dere joiner savage alliance eller ikke, vil bare si at disse klovnene kunne ikke vunnet en fair pvp kamp om de så hadde spillt mot blinde motstandere.
Schwing Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 er det slik at det bare er en server, eller bør jeg velge en spesiell server for å komme på en server med mye Nordmenn....I så fall hvilken?
chokke Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Hmm, er dere internasjonale eller skandinaviske eller norske? Siden dere snakker engelsk på sida mener jeg Internasjonale. Men vi er dog i startfasen og har ikke mange medlemmer, hverken offline eller online, noe som er synd . Ser bra ut men vil ikke anbefale å joine Savage Alliance (det funker kanskje å ha store nummer rundt seg til en viss grad). Savage Alliance var alles bitch i beta og dere slappe recruitment policy førte til at de hadde noen av de dårligste medlemene jeg har sett. Themercs (min clan) rundjulte savage alliance i flere situasjoner der vi var utmannet 1:2. På forumet blir de kalt "dfs bitches". Selvfølgelig er det ikke noe big deal om dere joiner savage alliance eller ikke, vil bare si at disse klovnene kunne ikke vunnet en fair pvp kamp om de så hadde spillt mot blinde motstandere. Noe jeg ikke har helt skjønt, er Savage Alliance en samling med klaner i en eneste stor "trygg" allianse? Ødelegger da hele prinsippet med å ha klaner siden de er en stor gjeng med forskjellige interesser. Jeg ser helst at vi ikke blir med i en sånn stor carebear-beskyttende tull. er det slik at det bare er en server, eller bør jeg velge en spesiell server for å komme på en server med mye Nordmenn....I så fall hvilken? Det er en server. Så ikke mange valg akkurat . Skal komme en ny en neste uke om jeg tolket Tasos in post rett.
Schwing Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 da er jeg inne i spillet iallefall......ser jo veldig lovende ut, men begrenset hva jeg klarte å få til i løpet av et par stakkarslige timer. Ser iallefall behovet for å være med i en klan. Dersom jeg er interessert i å joine Hovmod, hvilke raser er aktuelle, og hvilken startposisjon?
Draift86 Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 da er jeg inne i spillet iallefall......ser jo veldig lovende ut, men begrenset hva jeg klarte å få til i løpet av et par stakkarslige timer. Ser iallefall behovet for å være med i en klan. Dersom jeg er interessert i å joine Hovmod, hvilke raser er aktuelle, og hvilken startposisjon? Rasene er ork og mahirim. De fleste er Mahirim tho, jeg er helt alene nede i orkland. vandringen til tribelands er lang
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 (endret) Vi er en helnorsk clan for øyeblikket, så det er litt morsomt at vi snakker utelukkende engelsk på forumet Endret 13. april 2009 av tørrfisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå