Gå til innhold

Gjett retrospillet-leken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Herrrlich :) Her kommer en klassiker som aldri har fått den hyllesten den fortjener. Legger ved fire skjermskudd, da spillet har veldig mange forskjellige "scener". Blir overrasket hvis noen klarer den her uten å lete seg frem på nettet, tror ikke det er mange nordmenn som har satt kloa i dette spillet :)

retro1.pngretro2.pngretro3.pngretro4.png

Endret av credible
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åååå, det har jeg spilt jo! Tror det heter High seas trader.

EDIT: Er rimelig sikker på at det er riktig, så jeg poster en ny. Denne burde mange kjenne igjen :)

post-25-1095619292_thumb.jpg

Endret av Torch
Skrevet (endret)

ok her:

Edit: Vanskelig eller? hint: Spillet ble utgitt på c64 av Ocean. nytt hint om ca. en time :blink:

basert på en temmelig kjent film.....

Endret av super9co
Skrevet (endret)

next:

361695.jpeg

På tide med noen hint: Spillet er basert på en film og foregår under 2. verdenskrig i en tysk borg. Og er forøvrig ett av de vanskeligste skytespillene ever.

Endret av Dr. Oas
Skrevet (endret)

Fett spill det der. Syns å huske det var på PC jeg spillte det, og at det het Into the eagle's nest. :)

Endret av herrtuug
Skrevet (endret)

Postet bilde av The Dig i den andre gjettetråden. Det tok ikke lang tid da heller :p

Mitt første spill:

post-63-1095686072_thumb.gif

Endret av Rata
Skrevet (endret)

Det ser ut som et av de gamle Game&Watch-spillene til Nintendo. Vet ikke hva det heter da... Et eller annet med pancake? Eller nei.... en av "pannekakene" ser ut som en fisk da. Noe med... cook, cooking, food, kitchen, chef eller fish? :)

Endret av Torch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...