Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Hvor mye dps vil du trenge (ca, om noen har prøvd PTR) for å raide Ulduar? Har bare 2.5k ++ atm... Om du bare har 2.5k DPS er det noe alvorlig galt, 4,7k-5,0k er normalt i heroic 5mans, og opp mot 8k i 25man heroic. Det er veldig tidlig å kunne kommentere hvor mye man vil trenge i Ulduar men det vil være mye mer enn du klarer som ligger under hva en tank gjør med auto attack Ehm....hvorfor sier du at det er noe alvorlig galt? Mine erfaringer er at det er ganske normalt med 2-3k dmg før man får skaffa seg litt 25 mann gear. De jeg kjenner som har +4K dmg hadde ihvertfall ikke det før guilden dems begynte med 25 mann Naxx og EoE. Selv har jeg nesten fullt Naxx 10 mann gear og jeg også ligger rundt 2,5K dmg. Faktisk så har gjør de fleste i guilden min det og vi kjører bare 10 mann for øyeblikket. Bossene går ned rimelig fort, så klarer ikke helt se meg enig med den uttalelsen din. Om du er enig eller ikke enig spiller ingen rolle når WoW er basert på numbers når det kommer til DPS som er motsatt av healing. Har du quest greens kan du snakke om 2.5k dps, det henger ikke på grep. Her kan trekke inn endel grunner til at dpsen til vedkommende er lav: 1. "Clicker" og keyboardturner 2. Feil i spec, kan være PvP spec feks. 3. Feil glyphs og dps rotations 4. L2P issues Dette er de 4 årsakene som er mest usual da med tanke på lav dps.
Kuldesjokk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 når han sier at vi som tanks gjør 2,5k med auto-attack, da slutta jeg å ta den helt seriøst.
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) når han sier at vi som tanks gjør 2,5k med auto-attack, da slutta jeg å ta den helt seriøst. Det var bare for å illustrere hvorvidt personen nesten blir outdpset av en tank, Her har jeg tatt ut en tank fra vår WWS overall, VoA25, Naxx25, Maly25, Sarth 3D 25. 2 252 dps overall over 3timer og 49minutter. Så da lurer jeg på om man kan gå Naxx10 med 9 tanker og en healer :S Endret 25. februar 2009 av Adelphia
Kuldesjokk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 hadde ikke gått, f.eks. warrior og druid tanks gjør ikke mye damage før de blir slått på grunnet rage, palas går fort oom hvis de ikke blir slått på.
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 hadde ikke gått, f.eks. warrior og druid tanks gjør ikke mye damage før de blir slått på grunnet rage, palas går fort oom hvis de ikke blir slått på. Det hadde ikke gått? Det har gått og går fortsatt. Om du leser kommentaren min så er dette utdrag fra en WWS report som analyserer raidet fra start til slutt. http://wowwebstats.com/
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Jo, men husk at den tanken tok skade hele tiden. Tanks, utover DKs og tidvis druids, er ubrukelige om ingen slår på de.
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Jo, men husk at den tanken tok skade hele tiden. Tanks, utover DKs og tidvis druids, er ubrukelige om ingen slår på de. 14 Christiaanii 99 % 15 674 066 4 % 3 007DPS 38 % 4 % 0 % 15 Exiztence 99 % 14 688 898 4 % 2 507DPS 42 % 8 % 0 % 16 Chivato 100 % 8 817 736 2 % 1 533DPS 41 % 11 % 0 % 17 Teto 100 % 8 338 987 2 % 1 462DPS 41 % 8 % 0 % *gjesp*
C-Style Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Unnskyld for at jeg nevner det, men for meg fremstår du som en smule arrogant ut ifra måten du skriver på. .....Alvorlig galt med deg.....L2p....."clicker"......*gjesp*.......osv...
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Unnskyld for at jeg nevner det, men for meg fremstår du som en smule arrogant ut ifra måten du skriver på. .....Alvorlig galt med deg.....L2p....."clicker"......*gjesp*.......osv... Jeg la bare frem problemene, hvis vedkommende retter opp spec, glyphs og ikke gjør de andre feilene som står i listen blir jo dpsen som den skal være. Men når noen nekter å innse at tall er tall og de ikke juger så blir det *gjesp* ja. Og ja L2P issues er alltid noe som kan løses.
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Så de tallene er fra tanks i et raid som alle IKKE ble slått på? Vil gjerne ha klasse og gear på de.
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Så de tallene er fra tanks i et raid som alle IKKE ble slått på? Vil gjerne ha klasse og gear på de. Det er tall fra fra tanks i et 3timer og 50min langt løp med full 25man content clear. Warrior - DK - Druid
Kuldesjokk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 La meg gjette. 14 Christiaanii 99 % 15 674 066 4 % 3 007DPS 38 % 4 % 0 % slått på 15 Exiztence 99 % 14 688 898 4 % 2 507DPS 42 % 8 % 0 % slått på 16 Chivato 100 % 8 817 736 2 % 1 533DPS 41 % 11 % 0 % OT som mottok lite skade, få fights han var nødvendig. 17 Teto 100 % 8 338 987 2 % 1 462DPS 41 % 8 % 0 % Samme her, gjerne belys meg med klasse blant annet.
Kokkolocco Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Når i svarte ble 8k dps normalen? Gi meg en rogue som har greid det, så kan jeg tro på deg (linker du til hat fortjener du smekk på pung)
DisplayName123 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 scrubs Saklighet er ikke din sterke side, tydeligvis?
johnandre93 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) For det første. Med mine 2.5k dps er jeg ALLTID, uansett, på topp av dmg meter. Har syntes det har vært litt merkelig, med en stusselig dps, og massiv dmg. I 10 man, første runnet mitt, med ingen naxx gear (den gangen, ikke nå) var jeg på topp av dmg meteret. I 10 man naxx med det nye guildet mitt, har jeg 2.5k (litt over) og var 1. plass helt til jeg døde på KT. Dette guildet har også clearet naxx.. EN gang har jeg sett 7k dps, det var mot malygos, phase 3. Han stacka 33 ganger på det angrepet, husker ikke hva det het. Og jeg er en av de bedre dps i mitt guild. (No fence, men selv med stusselig dps i recount, blir dmg alltid høy, helt rart) Her er armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...m&n=Theonen Si hva du vil om spec etc. men det er hentet fra wowwiki, med en egen liten vri Og forresten, ikke fanken om en tank kan out dps'e meg. Har ALDRI blitt out dps'a av en tank, som bruker yellow dmg, dots, etc etc. Så bare shut it. Endret 25. februar 2009 av Johnandre93
PSV Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 http://wowwebstats.com/5ejwerydl5eqw Jaja, Method er visst en gjeng med scrubs dere.
johnandre93 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Skal fikse sånn passe nøyaktig dps en gang snart. Senest i løpet av helgen, og skal si hvilken plass jeg er på dmg meter også. For dmg output'en min er det ingenting å si på.
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 http://wowwebstats.com/5ejwerydl5eqw Jaja, Method er visst en gjeng med scrubs dere. Vi kjørte med 67 270 dps total, så de er vist det
Adelphia Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) For det første.Med mine 2.5k dps er jeg ALLTID, uansett, på topp av dmg meter. Har syntes det har vært litt merkelig, med en stusselig dps, og massiv dmg. I 10 man, første runnet mitt, med ingen naxx gear (den gangen, ikke nå) var jeg på topp av dmg meteret. I 10 man naxx med det nye guildet mitt, har jeg 2.5k (litt over) og var 1. plass helt til jeg døde på KT. Dette guildet har også clearet naxx.. EN gang har jeg sett 7k dps, det var mot malygos, phase 3. Han stacka 33 ganger på det angrepet, husker ikke hva det het. Og jeg er en av de bedre dps i mitt guild. (No fence, men selv med stusselig dps i recount, blir dmg alltid høy, helt rart) Her er armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...m&n=Theonen Si hva du vil om spec etc. men det er hentet fra wowwiki, med en egen liten vri Og forresten, ikke fanken om en tank kan out dps'e meg. Har ALDRI blitt out dps'a av en tank, som bruker yellow dmg, dots, etc etc. Så bare shut it. Så kan du prøve å bytte ut din 2H feks, Den fra KT 10man vil gi deg 2,456.04dps naken. Om du er i en guild med god progress, ikke bruk dkp på skrap.. Gå kun for det beste uansett om det vil ta lengre tid, da sparer du gold på enchants og gems som du kan bruke på andre ting. Har sett litt på gearet ditt og mye av grunnen til lav dps er blues ect. Men head item er godkjent, du kan ta en titt på mitt offspec gear http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Adelphia Mye av det er råttent, men der ser du at det er en god balanse mellom stats. Har heller ikke kjøpt de dyreste enchantsa siden det er offspec gear. Selvom mye av det er råttent ligger jeg langt opp med 4-5kdps (uten ret glyphs eller consumeables). Og selv du kan gjøre 7k dps på malygos selvom du er naken, 1-2-1-2-1-2 er alt du trenger å trykke på .. dette er såklart avhengi av om dere kjører med dedikerte healere i gruppene. Om ikke så blir det vanskeligere å stacke så mye siden du må bruke endel energy på shield og hots til deg selv. Videre kan du finne en god rotation på ulike forum, prøv dem også på dukkene i byen du er i. Endret 25. februar 2009 av Adelphia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå