Gå til innhold

Leter etter et lite, godt spill på Steam


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en timekiller på Steam, noe å drive med når jeg ikke har noe å gjøre. Noe lite, men godt, ala Peggle og Audiosurf. Noe til 9,99 dollar (euro) eller mindre. Noen der ute som har noen anbefalinger?

Såklart, om dere vet om noe stort og bra til nevnte pris kan dere jo si ifra om det.

 

Hvis noen lurer på Steam boikott, jeg er i Thailand og betaler med dollar ;)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å anbefale Peggle og Audiosurf XD

 

Men det er en genial weekend deal denne helga på "Greatest Indie Pack" link: http://store.steampowered.com/sub/1409/

 

9,99 euro for Eets, Gravitron 2, iFluid og Multivinia. Verdt å sjekke ut:)

 

Ellers er World of Goo tidenes mest geniale timekiller, seriøst bedre "litespill" finner du ikke i mine øye, men det er dog litt dyrere, 19 euro: http://store.steampowered.com/search/?cate...rm=World+of+goo

Endret av MathiasFG
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte pakken, pluss noe annet småtteri, som tilsammen ble 60 dollar. men da jeg skulle skrive inn kortnummer, adresse osv, stod det at adressen ikke samstemte med landet "You currently lived in". Jeg tenkte at jeg bor i Norge, men siden jeg er i Thailand skal jeg sikkert skrive det. Jeg tastet inn, og trykket confirm før jeg fikk tenkt meg om. Men så slo det meg - Det er vel ingen mulighet for at disse spillene ikke fungerer når jeg drar til Norge? Jeg tviler, men vil helst være på den sikre siden. Jeg har aldri hørt om noen som har handlet på Steam mens de har vært i utlandet, og det er jo en grei måte å "jukse" på hvis du vil slippe unna euroen på Steam, så jeg tenkte at Valve kanskje hadde satt opp noen sikkerhetsprosedyrer for slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte pakken, pluss noe annet småtteri, som tilsammen ble 60 dollar. men da jeg skulle skrive inn kortnummer, adresse osv, stod det at adressen ikke samstemte med landet "You currently lived in". Jeg tenkte at jeg bor i Norge, men siden jeg er i Thailand skal jeg sikkert skrive det. Jeg tastet inn, og trykket confirm før jeg fikk tenkt meg om. Men så slo det meg - Det er vel ingen mulighet for at disse spillene ikke fungerer når jeg drar til Norge? Jeg tviler, men vil helst være på den sikre siden. Jeg har aldri hørt om noen som har handlet på Steam mens de har vært i utlandet, og det er jo en grei måte å "jukse" på hvis du vil slippe unna euroen på Steam, så jeg tenkte at Valve kanskje hadde satt opp noen sikkerhetsprosedyrer for slike tilfeller.

Tror nok spillene skal fungerere i Norge, hvis ikke er det vel noe som kan forklares til support ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...