rolser_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Det har seg slik at vi har 4 kjøpte serials til Red Alert 3, og idag er det tid for å spille. Men vi har oppgradert med en ny maskin, og vi må derfor finne ut hvilken serial som er brukt på den pcen som skal bort. Letet endel i regedit, men klarte ikke finne riktig bane, er det noen som vet?
Nightmare1518 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Som i serial numbers/serial key? Endret 21. februar 2009 av Nightmare
K_M_K Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Er det ikke mulig å "av-aktivere" (revoke) nøkkelen og uinstallere spillet? Da burde det gå an å bruke den om igjen på en annen maskin.
Bertram2k Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Siden begge to ikke forstår hva som er problemet, skal jeg forklare. De har forskjellige pc'er med forskjellige cd-keyer. Å avinstallere spillet betyr ikke at de finner ut HVILKEN cd-key som er brukt på pc'en. Å dra inn the pirate bay inn i dette har i alle fall ingen ting for seg. Det de vil finne ut er hvilke cd-keys som er koblet til hvilke pc'er, og om dette kan finnes ut via regedit..
Joananas Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 -snip- Den linken tror jeg du burde fjerne ganske fort :-) (Les retningslinjene).
Nightmare1518 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Siden begge to ikke forstår hva som er problemet, skal jeg forklare. De har forskjellige pc'er med forskjellige cd-keyer. Å avinstallere spillet betyr ikke at de finner ut HVILKEN cd-key som er brukt på pc'en. Å dra inn the pirate bay inn i dette har i alle fall ingen ting for seg. Det de vil finne ut er hvilke cd-keys som er koblet til hvilke pc'er, og om dette kan finnes ut via regedit.. Hmm jeg forsto visst feil
Dumrian Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Mitt tips er å kontakte EA support, de kan sikkert hjelpe deg med en måte å finne det ut på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå