Cerandin Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Er jo absolutt en god patch? Tre nye dungeons, ny raid instance, PvP resources og mange andre fixer? Hva forventet du da? Kanskje noe slikt -> 3 nye playfields, epic PvP gear, 5 nye mounts og 123 nye PvP items? Thx for leh sarcasm. Forventer at funcom gir meg ræva full av penger. [sarcasm]Du hadde noen skikkelig gode eksempler! [/sarcasm] OT: jeg snakker utifra mitt perspektiv, og jeg _driter_ i pve, så for min del var den eneste grunnen til at det var en god patch var at Border Kingdoms Cimmerian End bare er 1 instance. Men jeg skal si det var en grei patch, men ikke det jeg forventa som jeg sa. Edit: Var en god pvp patch, gleda meg skikkelig til minigame interfacen ble bedre! Endret 18. februar 2009 av Cerandin
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Selv om det er en del småproblemer fortsatt og at de måtte ta ned serverene nå for hotfixing så synes jeg patchen var veldig god. Gav meg i det minste en god del bedre ytelse og flyt i spillet og jeg merket ikke noe til laggen som ble beskrevet. Men jeg må rose Craig Morrison for det han har fått til siden han tok over som game director. Jeg har virkelig sansen for typen
Cerandin Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Bahh, må virkelig beklage her. Har dreti skikkelig på draget. Hadde jo selvfølgelig glemt å lese alle patch notes'a. Ja, vet jeg er skikkelig teit her nå
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Bahh, må virkelig beklage her. Har dreti skikkelig på draget. Hadde jo selvfølgelig glemt å lese alle patch notes'a. Ja, vet jeg er skikkelig teit her nå Er fort gjort det vettu. Det er mye som skjer under panseret vettu som også trengs å fikses. For at en bil skal funke burde du ha en motor som funker optimalt før du putter på panseret, det er det de driver med for øyeblikket. Denne patchen var for å rydde i fusket i motoren og neste patch er for å fikse på alle itemsene i spillet. Men du er tilgitt /bearhug
Cerandin Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Bahh, må virkelig beklage her. Har dreti skikkelig på draget. Hadde jo selvfølgelig glemt å lese alle patch notes'a. Ja, vet jeg er skikkelig teit her nå Er fort gjort det vettu. Det er mye som skjer under panseret vettu som også trengs å fikses. For at en bil skal funke burde du ha en motor som funker optimalt før du putter på panseret, det er det de driver med for øyeblikket. Denne patchen var for å rydde i fusket i motoren og neste patch er for å fikse på alle itemsene i spillet. Men du er tilgitt /bearhug :rolleyes: Digga pvp patchen helt syyykt jeg :unsure:
bjaanes Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Henger vist litt rusk igjen fremdeles Jeg sliter med noen minor småsaker selv (men ikke så ille at jeg ikke kan spille og kose meg ) Men jeg er ikke redd - alle småfeil som sitter nå blir garantert fjerna i løpet av neste uke.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Slik, tråden er oppdatert for dagens patch!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tråden er igjen oppdatert for dagens patch (sov litt lenge i dag, våknet for 50 minutter siden)
KraniC Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 veldig god tråd du har laget her, takker for dette^^ må si funcom gjør eg skam god jobb med å forbedre AoC no, har jo blitt sykt mye bedre. et spørsmål, den nye item patchen som kommer snart inneholder den masse nye items eller fixer det bare statsene på de nåværende itemene, eller for all del begge deler. uansett forsett å få inn patchene her, er flott å kunne lese de her
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Den neste store patchen vil endre måten statsen fungerer på items for å gjøre det slik at man merker progresjon mens man levler seg opp. Samtidig vil de fikse på gemming-systemet og det var vel snakk om endringer på guildsystemet/menyen også. I allefall som jeg husker. I tilegg skulle de fikse på featsene og slikt til de forskjellige klassene og samtidig legge til nye spells, angrep og abilities for enkelte klasser og generelt sett fikse på klassene, så det vil bli en temmelig viktig oppdatering.
KraniC Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 ah, det høres bra ut, fixer tydeligvis masse viktig den, er det sagt noe om hvortid vi kan vente oss at den kommer? håper det ikke blir for lenge til. skal begynne å spille AoC igjen på fredag, håper isje eg blir skuffet som første gang eg spillte det
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Den kommer vel om en til to måneder håper jeg, men med tanke på at det er FunCom det er snakk om så blir det vel sent i mai
KraniC Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 så lenge til altså, vel får vel være tålmodig då, er sikkert komt ut før eg når lvl 80 uansett
The Very End Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 ja, det lureste er å bare kose seg gjennom spillet, spill veldig casual, og når items patchen kommer så kan man bli lit mer hardcore
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Er nok lurt uansett å samle opp godt gear, med tanke på at det vil bli justert uansett Og tråden er forresten oppdatert for dagen i dag Endret 11. mars 2009 av Slettet+56132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå