Gå til innhold

Hemmelig nytt spill avslørt på Youtube!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

OPPDATERING: Spillet er et Disney-spill og heter Split/Second!

Spillbloggen Kotaku.com har kommet over en video på YouTube som viser et nytt spill fra utviklerne Black Rock Studio.

Videoen er humoristisk kalt "Secret New Video Game Leaked Video" og tagget med "Burnout" og Black Rocks egne "Pure". Det ser med andre ord ut som om "Pure"-utvikleren har planer om å utfordre EA og Rockstar med en ny gateracer.

Videoen avsluttes med "Fortsettelse følger 11. mars 2009", så det er ikke lenge før vi får vite hva dette dreier seg om.

Og av en eller annen grunn så heter Youtube-brukeren <<donottellthem>>...Ironisk?

Tagger: secrete video game disney pure black rock burnout paradise

------

Hva tror dere?

Ser helt rått for min del :p Kanskje et kjøp - Bare å glede seg til 11. mars :lol:

Edit: PS: Det står Disney 2009 nederst på slutten av videoen.

Endret av HCG
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egentlig ikke. Du ser knapt et par klipp. Ikke nok til å gi meg et grunnlag om dette ser bra ut eller ikke. :mellow:

Endret av Genetics
Skrevet
Egentlig ikke. Du ser knapt et par klipp. Ikke nok til å gi meg et grunnlag om dette ser bra ut eller ikke. :mellow:

Det er derfor tittelen er Secret New Video Game Leaked Video :lol:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så litt ut som eit burnout spel.

Skrevet

Etter Disneys suksess med Pure er det ikke rart om de fortsetter med et bilspill og det lille vi får sett, ser ut som en blanding av alle de x gatebilspillene som finnes, putt på litt burnout og mikser det sammen i blenderen.

Skjønner ikke hvordan i all verden de har tenkt å lansere et spill allerede i mars når alt vi har hørt, og sett, er et 2 minutters langt klipp.

Vet ikke med dere, men jeg gidder iallefall ikke å kjøpe et spill hvor vi ikke vet hva som blir servert.

Skrevet
Etter Disneys suksess med Pure er det ikke rart om de fortsetter med et bilspill og det lille vi får sett, ser ut som en blanding av alle de x gatebilspillene som finnes, putt på litt burnout og mikser det sammen i blenderen.

Skjønner ikke hvordan i all verden de har tenkt å lansere et spill allerede i mars når alt vi har hørt, og sett, er et 2 minutters langt klipp.

Vet ikke med dere, men jeg gidder iallefall ikke å kjøpe et spill hvor vi ikke vet hva som blir servert.

De mente sikkert at vi får mer info og en ny trailer, navn osv. da...BTW, rart at Gamer.no ikke har det på sida si :unsure:

Og han tagga Burnout.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det er greit hvis du tar litt research før du lager trådene dine.

her Er akkurat det same spelet, på ei anna del av forumet. Eg tipper at du så den tråden, og lagde den her, bare for å få "oppmerksomhet" Du virker ganske så desperat, med alle dei

Ingen andre som bryr seg?
innleggene dine.
Skrevet
Det er greit hvis du tar litt research før du lager trådene dine.

her Er akkurat det same spelet, på ei anna del av forumet. Eg tipper at du så den tråden, og lagde den her, bare for å få "oppmerksomhet" Du virker ganske så desperat, med alle dei

Ingen andre som bryr seg?
innleggene dine.

Sorry for de innleggene, skal slutte...+ Jeg ante ikke om den tråden! :huh:

Skrevet (endret)

Nei fortsett å poste relevante nyheter for all del, men ta gjerne eit overblikk om det allerde har blitt postet i den aktuelle delen av forumet.

Endret av Mala
Skrevet
Nei fortsett å poste relevante nyheter for all del, men ta gjerne eit overblikk om det allerde har blitt postet i den aktuelle delen av forumet.

Jeg mente "Ingen andre som bryr seg"-innleggene :p

Skrevet
Det ser med andre ord ut som om "Pure"-utvikleren har planer om å utfordre EA og Rockstar med en ny gateracer.

Er ingen hemmelighet det. Black Rock var på skolen min og holdt foredrag for en uke siden, de snakket litt om dette da.

Skrevet
Så litt ut som eit burnout spel.

Av de små glimta minna det også litt om FlatOut, og hvis det er en blanding av FlatOut og Burnout så er det vel bare å glede seg

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...