Gå til innhold

Blake Stone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker Blake Stone? En perle av et fps skytespill, mener det var en oppfølger til wolfenstein 3D.

Handlingen er om en professor som bygger en hær av aliens og mutanter for å ta over verden, og foregår i en bygning med 10 etasjer. Man starter i første etasje og jobber deg oppover til man kommer til sjefen sjøl.

Husker det var sykt bra for over 10-15 år siden iallefall, men det ble litt overskygget av Doom som ble gitt ut rett etter, så tror ikke det er så mange som har prøvd det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blake Stone ja, det var genialt det. Spilte det selvsagt ikke så mye som Wolf3D, men det ble jo litt. Apogee Software som lagde det også. Det var ikke en oppfølger til Wolfenstein så vidt jeg vet.

I gamle dager da jeg drev BBS var shareware-versjonen sinnsykt populær å laste ned husker jeg. ;)

Skrevet

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...