Doctor Oas Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Noen som husker Blake Stone? En perle av et fps skytespill, mener det var en oppfølger til wolfenstein 3D. Handlingen er om en professor som bygger en hær av aliens og mutanter for å ta over verden, og foregår i en bygning med 10 etasjer. Man starter i første etasje og jobber deg oppover til man kommer til sjefen sjøl. Husker det var sykt bra for over 10-15 år siden iallefall, men det ble litt overskygget av Doom som ble gitt ut rett etter, så tror ikke det er så mange som har prøvd det.
dekar24k Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Blake Stone ja, det var genialt det. Spilte det selvsagt ikke så mye som Wolf3D, men det ble jo litt. Apogee Software som lagde det også. Det var ikke en oppfølger til Wolfenstein så vidt jeg vet. I gamle dager da jeg drev BBS var shareware-versjonen sinnsykt populær å laste ned husker jeg.
nub_nutz Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Dette her husker eg ja Husker eg syns våpen og slikt såg litt barnslige ut ..var ikkje akkurat gamle poiken på den tiden sjøl da
Shicca Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at den moderator kan fjerne denne meldingen.
Anbefalte innlegg