Gå til innhold

Sega i trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig synd dette her, men må si at sega har gjort det elendig med spillene sine. i værtfall sonic spillene, er vel de eg har spillt av dem og ingen har vært noe særlig gode etter sonic adventure 2 battle :(

menmen håper no de klarer seg bra gjennom kuttet, vil gjerne se noen gode sonic spill i fremtiden ;)

Lenke til kommentar
veldig synd dette her, men må si at sega har gjort det elendig med spillene sine. i værtfall sonic spillene, er vel de eg har spillt av dem og ingen har vært noe særlig gode etter sonic adventure 2 battle :(

menmen håper no de klarer seg bra gjennom kuttet, vil gjerne se noen gode sonic spill i fremtiden ;)

Sega har slitt med Sonic siden han byttet til 3d. Etter så mange utgivelser er det nesten bare middelmådige Sonic spill i 3d, mens de første 2dspillene er eksempel på at Sega virkelig var gode til å lage spill. Selvom det ser dårligere ut nå :(

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår rett så er det flere og flere som må kutte i stabben, og noen har tilogmed blitt lagt ned/gått konkurs.

 

Det er ekstremt synd, siden det går ut over titlene mange sikkert har ventet på.

 

Håper Sega klarer å holde seg på føttene, og klarer å levere nye titler som har større suksess enn det har gjort i det siste.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Sega har lenge vært min favorittutvikler, men føler de har sine beste år bak seg nå. De hadde sin største kommersielle suksess i Sega Mega Drive-årene og sin største kunstneriske suksess i Dreamcast-perioden. Eneste spillserien jeg bryr meg om for tiden fra den kanten er Yakuza-spillene. Ellers får jeg fortsette å drømme om Shenmue 3...

Lenke til kommentar

Synd for de som jobber for det konsernet men som andre har nevnt har det ikke kommet mye kvalitet fra den fronten på over en "decade". Sega var ett selskap som jeg likte utrolig godt med de tidlige Sonic spilla i sentrum men også andre tittler som Outrun, Shinobi, Altered Beast, Golden Axe osv. Ser ut som selskapet har slitt med å følge utviklinga sånn gameplay messig da det meste de har kommet ut med har vært samlebånd produksjoner av gamle klassikkere og neste uke kommer en samlepakke av deres klassikere i samlinga Sega Megadrive Collection både til 360 og PS3, kanskje flere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...