TDZGamer Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Hei, Kjøpe Crysis og testet litt multiplayer. Fikk juling, men tenkte trening gjør mester (jeg pleide å gjøre det ganske så bra i Quake 2 og 3 tross alt ). Etterhvert begynner jeg å ane uggler i mosen ettersom jeg blir drept momentant i tilfeller hvor jeg ikke burde det. Så plutselig ser jeg en fyr komme flyvende i luften og folk bare dør når han peker på dem. Andre dreper deg med 2-3 skudd med maskinpistol, andre er tilsynelatende usårbare. Fullstending mod-anarki! Så skrudde jeg på Punkbuster på server filteret og da kom det kun tomme servere opp. Er det slik med Crysis at alle flyr rundt med superkrefter eller er det noen "seriøse" servere der ute?
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Er nesten bare cheatere i Crysis er jeg redd, hvertfall fra de erfaringene jeg har. De eneste morsomme stundene jeg har i Crysis, må være da jeg var i en Clan og spilte Clanmatches. Fair and square, no cheats Dessverre så er det lett å cheate i Crysis, som ekstremt mange gjør. Det ødela hele min opplevelse i Crysis Multiplayer, som gjorde at jeg ga opp alt til slutt. Så beklageligvis, så vil jeg svare på spørsmålet ditt, at Nei, det er ikke mange gode Crysis servere der ute. Nesumar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ja, herregud, første gang spilte Crysis Multiplayer ble også den siste. Folk brukte console til å skrive inn cheats og skrive med, det var altså helt lov. Det var nesten bare cheat-allowed servere oppe, så jeg tviler på at jeg kommer tilbake på en stund. Syns, den ene modusen virket interessant. Endret 10. februar 2009 av ShampooMacTavish
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Power Struggle var drit fett da, spesielt på clan matches Savner litt Crysis, synd at det skulle bli sånn det ble... skulle ønske det var litt mer seriøse folk som kunne klart å spille uten cheats, men neida. Alt for å få best rank på kill/death ratioen... Må nok finne et annet skytespill hvis du skal spille multiplayer, hvis du bare er ute etter fairplay. Nesumar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå