Gå til innhold

Protection Warrior søker nytt hjem [World of Warcraft]


Anbefalte innlegg

Usikker om det er her jeg skal poste den, men hvis ikke, så får dere si ifra, så skal jeg få den flyttet.

 

Etter at guildet hun var med i disbanded, er hun nå på søken etter ett nytt hjem. Hun har funnet sitt sanne jeg med Protection specc, og liker å bli slått på, iallefall så lenge noen healer henne. Erfaring har hun nok av, siden hun har vært med på å drept blant annet Kel'Thuzad i både 10 og 25mann, Sartharion har også falt for hennes føtter, både med 1 og 2 drager levende. (2Drager på 10mann og 1Drage på 25mann). Men nok RP'ing eller hva jeg skal kalle dette, og over til gear osv.

 

Armory Profil:

Katria, Protwarrior

Alliance hvis det ikke har kommet fram.

 

 

Jeg er villig til å bruke pct for å komme til den rette guilden, har også full Naxx10/25 Fury gear, så hvis dere vil at jeg skal specce fury for dps, kan jeg gjerne gjøre det.

Guilden jeg leter etter, bør helst ha clearet Naxxramas 25mann, men hvis dere er godt igang der, dvs iallefall 3 wings cleared, er det ikke noe stress. Har enda ikke fått gleden av å downa Malygos 25mann enda, men vi hadde noen veldige gode try's før vi ble disbandet, men kan fighten og vet hvordan den skal gjøres.

 

Litt om meg da, siden mange guilden spør om slikt i applications.

 

20år

Fra Nord Trøndelag

Har Samboer og ett barn

Går skole

Kan raide rundt 3 ganger i uken, da fra 1800-0000

Heter Mats, om det skulle spille noen rolle.Tviler men :p

 

Dette er bare gjort kjapt,men hvis noen er interesserte, gjør jeg gjerne en apply på guildforum eller lignende.

Endret av Matseh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...