shabador Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Heh. Må si denne tråden virkelig har gått av sporet? Uansett. Jeg stiller meg på linjen som sier at PvP er PvP. Etter å ha spillt Warhammer, som virkelig ga deg: "Kill everything that's red", begynte jeg og et par andre å spille slik på WoW når WOTLK ble lansert. Vi ganket alt av horde. Vi brydde oss dog ikke om de var flere enn oss eller om de var høyere level. Vi tok som sagt alt (Prøvde ihvertfall), og det var virkelig morro med denne krigsmentaliteten. Vi holdt oss derimot for god for å corpsecampe eller angripe samme personen flere ganger i løpet av tiden vi var i området.
shabador Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ser ut som om serveren til guildsiden deres har tatt kvelden.
tormi_dota Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Skrevet 27. februar 2009 Ser ut som om serveren til guildsiden deres har tatt kvelden. Ja ser det. Den kommer forhåpentligvis opp igjen snart Forøvrig er det en voldsom avsporing på gang her i tråden så til dere som sørget for det, gå å lag dere en egen pvp tråd Forøvrig var det en som spurte om vi hadde level req. Det har vi ikke enn så lenge. Vi prøver å være et guild for de fleste, norsktalende. Dvs. at er du ultra hardcore så er vi kanskje ikke for deg, men for de fleste som ikke ønsker å spille spillet som et spill uten tvang og krav om diverse så er vi kankje det rette
Laland Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Sånn. En god haug med off-topic innlegg er slettet! Fortsett å rapportere når noen går over streken!
tormi_dota Skrevet 7. april 2009 Forfatter Skrevet 7. april 2009 Til informasjon så følger jeg ikke selv denne tråden så ofte, så eventuelt interesserte folk kan gå til forumet vårt og sende inn en søknad der så vil dere bli fulgt opp av andre guidlies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå