Zimmerh Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Kan jo hende at battlefield: Bad Company nå blir en serie på pc som tar over for Battlefield 2. Imo det vil bli fail. 24 spillere? Viss det blir standaren på de nye bf spillene grøsser jeg mener absolutt at bf3 skulle greid å iallfall ha 80 spillere nå. Siden hardware er blitt mye bedre siden bf2 kom ut. Og bf1943 ser drit kjedelig ut. Unlimited ammo WTF? Men bf1943 er jo som kjent bare en liten addon så EA kan tjene enda mer penger. Ja til en sann oppfølger av bf2. Endret 7. februar 2009 av Zimmer
OlavHelland Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Imo det vil bli fail. 24 spillere? Viss det blir standaren på de nye bf spillene grøsser jeg mener absolutt at bf3 skulle greid å iallfall ha 80 spillere nå. Siden hardware er blitt mye bedre siden bf2 kom ut. Og bf1943 ser drit kjedelig ut. Unlimited ammo WTF? Men bf1943 er jo som kjent bare en liten addon så EA kan tjene enda mer penger. synes 30-40 spiller på små-medium kart var sweetspotten til bettlefield. Hadde aldrig giddet å spille 80 spillere uansett, men 24 blir not lit lite ja.
Zimmerh Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Imo det vil bli fail. 24 spillere? Viss det blir standaren på de nye bf spillene grøsser jeg mener absolutt at bf3 skulle greid å iallfall ha 80 spillere nå. Siden hardware er blitt mye bedre siden bf2 kom ut. Og bf1943 ser drit kjedelig ut. Unlimited ammo WTF? Men bf1943 er jo som kjent bare en liten addon så EA kan tjene enda mer penger. synes 30-40 spiller på små-medium kart var sweetspotten til bettlefield. Hadde aldrig giddet å spille 80 spillere uansett, men 24 blir not lit lite ja. 80 spillere ville vært digg. Større maps mer taktikk bedre følelse av å være i en stor krig etc. Iallefall skulle det vært mulig for mods å kunne sette opp maks spillere, er ikke alle som liker knøttsmå baner som du er kjent med etter en halv time.
Nightmare1518 Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Har en stor tro på at det kommer et nytt BF3 spill:) fant noe på battle.no http://www.battle.no/?section=news&nid=314 Det her er fra juni 2008
eirikol1 Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Kan jo hende at battlefield: Bad Company nå blir en serie på pc som tar over for Battlefield 2. Imo det vil bli fail. 24 spillere? Viss det blir standaren på de nye bf spillene grøsser jeg mener absolutt at bf3 skulle greid å iallfall ha 80 spillere nå. Siden hardware er blitt mye bedre siden bf2 kom ut. Og bf1943 ser drit kjedelig ut. Unlimited ammo WTF? Men bf1943 er jo som kjent bare en liten addon så EA kan tjene enda mer penger. Ja til en sann oppfølger av bf2. eg trur du snakker om bf heroes , bf1943 trur eg etter det eg har hørt skal vere eit seriøst WWII spill, men bf heroes derimot skal ha evi ammo men det er jo ikkje eit fps det er eit mmorpg fordi du har abilities og ser i 3th person. men eg kan ta feil, men bf heroes skal ha evi ammo. Imo det vil bli fail. 24 spillere? Viss det blir standaren på de nye bf spillene grøsser jeg mener absolutt at bf3 skulle greid å iallfall ha 80 spillere nå. Siden hardware er blitt mye bedre siden bf2 kom ut. Og bf1943 ser drit kjedelig ut. Unlimited ammo WTF? Men bf1943 er jo som kjent bare en liten addon så EA kan tjene enda mer penger. synes 30-40 spiller på små-medium kart var sweetspotten til bettlefield. Hadde aldrig giddet å spille 80 spillere uansett, men 24 blir not lit lite ja. 80 spillere ville vært digg. Større maps mer taktikk bedre følelse av å være i en stor krig etc. Iallefall skulle det vært mulig for mods å kunne sette opp maks spillere, er ikke alle som liker knøttsmå baner som du er kjent med etter en halv time. 80 spillere ville vert kaotisk! 64 spillere helder i massevis!
Zimmerh Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 80 spillere ville vert kaotisk! 64 spillere helder i massevis! Tror du. Tenk deg 2x2km store maps med 128 spillere. 700-1000meter utsyn der snipere virkelig kan leke sniper. Selvsagt med de små kartene som er lagt opp i BF2 vil 64 spillere være nok.
Cerandin Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 80 spillere ville vert kaotisk! 64 spillere helder i massevis! Tror du. Tenk deg 2x2km store maps med 128 spillere. 700-1000meter utsyn der snipere virkelig kan leke sniper. Selvsagt med de små kartene som er lagt opp i BF2 vil 64 spillere være nok. og hvor alle som ikke er sniper blir plukket ned av snipere som smårips Men ville vært fett
Zimmerh Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 80 spillere ville vert kaotisk! 64 spillere helder i massevis! Tror du. Tenk deg 2x2km store maps med 128 spillere. 700-1000meter utsyn der snipere virkelig kan leke sniper. Selvsagt med de små kartene som er lagt opp i BF2 vil 64 spillere være nok. og hvor alle som ikke er sniper blir plukket ned av snipere som smårips Men ville vært fett Da går du mekanisert infanteri. Bruker APC en til hva den er laget for. Også tenker jeg på et litt mer kronglete eller urbant miljø, ikke bare ørken.
JayMK93 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Også håper jeg man tåler mye mindre Et skudd med barret skulle holde i massevis, men neida. Og det de skulle treffe mindre, for ellers hadde det vert altfor lett å være sniper
Pellick Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 For min del kunne BF3 bare vært en nyutgivelse av BF2 uten bugs. Om fienden faktisk døde av 12+ headshots i multiplayer hadde jeg vært veldig fornøyd.
chokke Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Og en litt mer presis grafikkmotor når det gjelder biler. Hadde ikke sagt nei takk til battlefield 1870 eller rundt den tid .
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Og en litt mer presis grafikkmotor når det gjelder biler.Hadde ikke sagt nei takk til battlefield 1870 eller rundt den tid . Det hadde jeg. hater spill fra "gamle dager" og blir kvalm av spill fra old tiden
JayMK93 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Og en litt mer presis grafikkmotor når det gjelder biler.Hadde ikke sagt nei takk til battlefield 1870 eller rundt den tid . Det hadde jeg. hater spill fra "gamle dager" og blir kvalm av spill fra old tiden Da er jeg helt motsatt fra deg. Hater spill fra fremtiden men elsker spill fra medieval-tide. Nå tiden er ok
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Og en litt mer presis grafikkmotor når det gjelder biler.Hadde ikke sagt nei takk til battlefield 1870 eller rundt den tid . Det hadde jeg. hater spill fra "gamle dager" og blir kvalm av spill fra old tiden Da er jeg helt motsatt fra deg. Hater spill fra fremtiden men elsker spill fra medieval-tide. Nå tiden er ok ja jeg likte ikk BF 2142. Jeg likte 1942 og gleder meg til 1943 men jeg liker BF2 modern warefare best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå