Vaine Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hvis det er lov å ta med spill teasere er virkelig Eve Online - Beauty Never Fades verd å ta en titt på. Det var den videoen som i det hele tatt fikk meg til å spille spillet. Rett og slett en jævla gjennomført teaser. Klikk Meg Endret 10. mars 2009 av Vaine
AltF4 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 "Dad? Dad, I'm a- Ye- Not a "crazed gunman", dad, I'm an assassin! ...Well, the difference bein' one is a job and the other's mental sickness!"
Mountainhome Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 må vel vere www.modernwarfare2.com som jeg dylta borti idag... utruli nysjerrig på hvordan COD 6 blir jeg...
Alkjeks Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Episk! Bare hør på reaksjonene! Håper på et slikt øyeblikk neste E3.
Statuen Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Angående spill videoer, det første jeg tenker på er en klasikker blandt Wow filmer. Nemlig "Gimped?" Flere som har vert borti denne kult klasikkeren ?
Jikla Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 han fyren er god til å lage spill musikk videoer. Husker da jeg importerte brawl. Jeg og noen venner spillte det på vors, det var kos det.
Dumrian Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Min favorittvideo er på en presentasjon av World in Conflict med masse publikum i salen. Det er endel småprat og munter stemning i salen inntil de dropper atombomba. Hele rommet blir kritthvitt, folk i salen gisper, man hører en "Oooooh" i flere sekunder. Husker jeg satt å måpa selv også. Hele salen etterpå jubler av applaus. Noen som har en link? Kan ikke huske hva den het.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå