Armitage2 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er jo nesten bedre enn oppdateringa til Scouten! Team Fortress 2 Update ReleasedFebruary 2, 2009, 5:28 pm - Jason Ruymen - Product Update Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include: New client features Added Viewmodel FOV slider to advanced multiplayer options Added a hide viewmodel option to advanced multiplayer options Added custom crosshair support Added crosshair image, scale, and color settings to the Options->Multiplayer settings tab Moved HUD minimal mode & Disable Spray options into the Advanced Multiplayer settings Added "open_charinfo_direct" command that opens the loadout directly to the class you're currently playing Replaced the "Open Loadout" entry in the options->keys dialog with this new command. Rebind / reset your config to defaults to use it New server features Added "tf_damage_disablespread" convar to disable the 25% damage spread on all damage Added class limit support to tournament mode Set the "tf_tournament_classlimit_X" convars to the max number of class X allowed Added "tf_tournament_hide_domination_icons" convar, that allows a tournament mode server to force clients not to display domination icons over their nemeses Gameplay changes Modified critical hit calculation. Overall, critical hit chance is now much more recent-performance based: Base chance is now 2% (was 5%). Bonus range based on damage done changed from 0%-15% to 0%-10 Damage range required for bonus changed from 0-1600 to 0-800 Reduced random damage spread applied to all player damage from +-25% to +-10% Slight reduction (improvement) of the minigun's spread Increased flare direct hit damage from 20 to 30 Rewrote Natascha's slowdown code to be more consistent Sniper rifle now supports Crit Boost state like all other weapons (i.e. Kritzkrieg makes all shots critical hits) Stealthed spies are no longer able to pickup the intelligence. They must uncloak first Increased soldier primary ammo count from 16 to 20 Bugfixes Fixed crash when running in tools mode Added UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() checks to several "physics_" CON_COMMAND scripts to prevent clients issuing the commands Fixed bug in teleporter logic that allowed engineers to build teleporters with HUGE health values Fixed matching teleporter not getting a health buff when the pair is upgraded (only the tele you were hitting got the health buff) Fixed Medic UberCharge percentage in minimal-HUD mode Link Enedlig blir man ikke halve laget gibba av en noob demo som detonerer 2 stickies når 4 stk går forbi. Og nå venter vi bare på 1 oppdatering til, før scoutpakka kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Stealthed spies are no longer able to pickup the intelligence. They must uncloak firstSlight reduction (improvement) of the minigun's spread Likte de to godt jeg Kan noen fortelle meg litt om level systemet i Team Fortress 2 ? Hvordan jeg får nye våpen o.l. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Pr. i dag er det kun Medic, Heavy og Pyro som kan få nye våpen(Scout får snart). Du får nye våpen ved å gjøre achievements, som f.eks. drepe 10 folk med øks(Pyro) osv. Variasjonen når det gjelder achievements er ganske stor vil jeg si. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Får vel oppdatere spillet seinere idag da Men gleder meg nok mer til Scout oppdateringa, var det ikke denne uka den også skulle komme? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke spilt TF2 siden heavy updaten kom, er vel på tide å starte på igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte nylig OB til pc, og TF2.. er det vanskelig å sette seg inn i det nå? Blir man eid med èn gang, eller overlever man med noenlund grei FPS kompetanse? Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Vanskelig å si egentlig.. Du kommer til å bli tatt på senga veldig ofte i begynnelsen siden du ikke kjenner hemmelighetene osv. i starten. Men det skulle ikke være noe vanskelig å sette seg inn i det. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Valve er en av de beste på å hele tiden gi ut patcher, er dessverre alt for mange som ikke bryr seg om å patche spill de allerede har gitt ut. Gleder meg masse til scout oppdateringen, da er det på tide å begynne å spille igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå