eUnaas_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det er vel en 5-6 år siden sist jeg spilte Counter Strike. Hvordan lever spillet? Fremdeles på patch 1.6? Fremeles like stort? Eller er gullaladeren for lengst over?
Joananas Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 CS lever i beste velgående verden over. Spiller selv CSS hjemme og CS 1.6 LAN. Synes det er utrolig morsomt Verdt å prøve igjen!
eUnaas_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Så, etter 6år, har det fremdeles ikke kommet ut en ny patch? (det jobbes kanskje ikke mer med spillet lengre? Er CS fremdeles det store spillet på clan/konkurranse basis?
Joananas Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jepp, stort sett. CSS = Counter Strike Source forresten, hvis det var det du lurte på med ny patch.
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 1.6 og source som er tingen ja. Men kommer vel oppdateringer til 1.6 fortsatt, gjør det ikke?
Joananas Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det tror jeg ikke, tror de er pretty much ferdige der. Men der kan du ikke stole på meg 100% ettersom jeg ikke spiller det gjennom Steam og får derfor ikke updates.
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 (endret) 1.6 oppdateringer er veldig sjeldne, men det kom en for ikke så lenge siden som fikset en del bugs og noen exploits. CS1.6 er fortsatt det store spillet i e-sport. Endret 13. mars 2009 av tomf
PureChaos Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Selv blir jeg frustrert når jeg spiller CSS. Ting oppfører seg jo ikke som det skal!
DurinVIII Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Bortsett fra oppdateringen tomf nevner er 1.6 dødt fra Valve sin side. Eneste de blir brukt til, er å stappe på beta-funksjonalitet, slik som reklamen som er der.
jonna123 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har spilt en del 1.6 på lan i det siste. Forsatt drit gøy! men noen patcher har det vel ikke kommet på lenge.
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 1.6 må jo være juksehimmelen? Stund siden jeg spilte det, men husker jeg gikk over til Source for noen år siden grunnet juksere.
Informanten Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Spiller CSS regelmessig. Like spennede å se om aim fremdeles er der
sigis0n Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mange som cheater! selv om det er "VAC" servere så tar det ofte 1-2mnd før du blir bannet!
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Selv blir jeg frustrert når jeg spiller CSS. Ting oppfører seg jo ikke som det skal! Selv blir jeg frustrert når jeg spiller CSS. Folk oppfører seg jo ikke som det skal! Det er hva jeg føler om cs, blir litt lei meg noen ganger jeg bare stikker innom en pub server. Glad jeg ble med i TF2 communityet ja
Norwayfish Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 CS: Online er det også snak om at det kommer ut, men til no har jeg bare sett en trailer.
littsnill Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 CS: Online er det også snak om at det kommer ut, men til no har jeg bare sett en trailer. CS er vel et "online" spill, så hvis det hadde kommet et nytt spill (som også er online) ville det ikke kommet med noe nyskapende.
aquaplex Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Spiller pcw på CS:S daglig. Alltid like morro.
TOMF_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 CS: Online er så vidt jeg vet en videreutvikling av CZ som er laget for det asiatiske markedet. Spillet er gratis å spille, men man kan betale små summer for å få tilgang til både nyttige og unyttige ting. Ganske likt spill som BF:Heroes og WarRock, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå