Cerandin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Har bare med engelske servere her nå, er det ønsket med resten av serverne(spanske, tyske & franske) så må dere gi beskjed. Servertype står i parantes. Engelske servere: Crom (PVE) Hyrkania (PVE-RP) Fury (PvP) Aquilonia (PvP-RP) Servertype forklaring: PvE= Player versus Environment (spiller hovedsakelig ikke mot andre spillere, mest mot scriptede "mobs") PvE-RP= Player versus Environment - Role Playing (spiller hovedsakelig ikke mot andre spillere, mest mot scriptede "mobs", men er en rollespiller) PvP= Player versus Player (spiller hovedsakelig mot andre spillere, lite mot scriptede "mobs") PvP-RP= Player versus Player (spiller hovedsakelig mot andre spillere, lite mot scriptede "mobs", men er en rollespiller) Noe jeg har glemt, gi beskjed Endret 1. april 2009 av Cerandin
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 At folk på servern rollespiller karaktern sin. Type 1 person sier: Hello, how are you doing 2 person sier: Good, i just went to Cimmera and slayed some skulkers. They where really horibble and one of them had bad breath. Eller noe Ja du skjønner
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Man skuespiller på en måte med karakteren sin Rollespill servere i alle slags spill, kan ha "strenge" uskrevne regler som mange/alle følger.
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Roleplay ftw? xP Har aldri turt å starte på en slik server. Virker litt skummelt xP
The Very End Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Som jeg har forstått det etter å spilt litt på pvp-RP serveren så er dette nokså likt som vanlig PVP, men folk virker hakket mer hyggelige, og er lettere å få med på ting eller spør om hjelp uten at man skal måtte motta dritt
Frederick_ Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Synes Rollespill er gøy, men ofte blir det litt for mye.
lrims Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Roleplay ftw? xP Har aldri turt å starte på en slik server. Virker litt skummelt xP Haha enig Redd jeg skal bli reporta vis jeg skulle ved impuls si "lol"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå