Gå til innhold

Warlock tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer med nazrm! We control the demons!!

 

Vil få ut en deilig melding... Har lenge slitt med å finne en ordentlig build til raiding. Gått fra Destro til Demo til Destro til Affli til Demo og nå landa jeg på Destro igjen og er fornøyd ^^ Så får vi se på stemninga etter neste Naxxramas.

Lenke til kommentar

Føler det er på sin plass å nevne at et 21/41-build er utstyrtelig morsomt til levling :)

 

I TBC var det vel Affliction->Demonology->Destruction man valgte gjennom contentet. Må si jeg ikke er spesielt begeistret for Affliction i 5-mans da det føles som om jeg ikke får gjort så mye før det er boss-tid, og så dør disse plutselig også, men om det er det som er tingen så er det vel mulig å leve med :)

Hvordan er det med specs til en nydinget 80-warlock med leveling-gear? Er destruction noe å se på?

Lenke til kommentar

noen andre som kjører eller har prøvd denne speccen? er den jeg har kjørt med siden jeg dinget 80. ser nesten ingen andre som bruker den de fleste er felguard/emberstorm. men med min specc eiger jeg alle andre lockene i guilden på dps. har 2 felguard/emberstorm og 1 full affli guilden + meg. jeg er alltid på top 3 på dps og alltid nr1 på patchwerk.

 

Speccen: http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczsxMV0zZVcGVr0uVoA

Lenke til kommentar

syns warlock er morsommere å spille nå en det var før. før så var det mest bare 1 til 2 knapp spamm. nå må man jobbe litt mer for å få dpsn i gang. atm suger warlocks hardt i arena/pvp men ligger veldig høyt pve. storkoser meg med warlocken min ^.^

Lenke til kommentar

Spiller au warlock =) Tarren Mill - Shichibukai

 

for PVE er Affliction definitivt det beste speccet, selv med mitt relativt crappy gear, så hvis jeg holder alle dotsa jeg trenger (skaal reglyphe litt... men ikke idag. peng e peng og de treng eg)

 

Men i bytte så er det den definitivt vanskeligste rotasjonen, og misser en Haunt så er du bendt over for 8 sek med dårligere dps (20% er en shitload med dotsa oppe)

 

Skal ikke si jeg ligger på topp, men med full t7.5 folk å konkurere med så er vel det naturlig..

 

Warlocks trenger definitivt en stor buff i pvp, det er mer eller mindre idiotisk vanskelig å unngå å bli drept iløpet av få sekunder... sigh..

 

Spillte en Rogue på Vek´Nilash før jeg rerolla med kompiser inn i ett top end guild, er rimelig fornøyd med lock (rogue i 2 år strake dreper deg sakte)..

 

:)

Lenke til kommentar

Improved Shadow Bolt – this talent now provides a 5% spell critical strike buff (similar to Improved Scorch).

Improved Soul Leech – this talent now provides Replenishment (similar to shadow priests)

Drain Soul now has a chance to produce Soul Shards even if the target doesn’t die.

Siphon Life no longer as an active ability but the talent grants the old Siphon Life effect to Corruption.

Curse of Recklessness and Curse of Weakness have been combined into one spell

Consume Shadows – this Voidwalker ability is no longer channeled but has a cooldown.

Several other warlock talents have had their ranks reduced, their effects changed or removed. This list includes but is not limited to Demonic Empathy, Shadow Embrace, Eradication, Suppression, and Pandemic.

Additional new talents have been added.

 

Dette er offisielle endringer til warlocks. Med andre ord, Garo har rett. (kilde: MMO-champion)

Lenke til kommentar

blir interesant å se hva som virkelig skjer med locks i 3.10 patchen..

Locks har som kjent blitt en del nerfa den siste tiden .. spess i forbindelse med at wotlk ble sluppet... jeg må si life was tough for en kort stund, men så ser man også fort hvem som virkelig er "driven by the darkside" og hvem som bare hopper rundt på alts for hele tiden å spille den mest OP klassen.

Jeg har vært lock siden dag 1 på wow for ages ago.. ja selvfølgelig har jeg et par 3 alts, men jeg kommer aldri til å kaste lock som main..

Hele konseptet til warlocks samt alt rundt denne klassen er rett å slett helt genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...