Gå til innhold

Den lille Druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Druider er festlige :)

 

Edit:

 

Er for tiden bare 70 på min druide og har igrunn bestemt meg for å levle den som en aspirerende tank, noe som vil si at jeg har endt opp med en noenlunde bastard-spec mellom katt og bjørn (SotF og noen andre talenter er valgt).

 

Er det like lett å geare en druide-tank som på 70? Husker det var haugevis med questitems og BoE-items å plukke med seg.

 

 

PS: Ser for meg at pollen ikke har så veldig mye for seg i lengden, da folk kan skifte main-spec ganske fort. Tenker på om druider blir like populære Arena-healers som i TBC, for eksempel...

Lenke til kommentar

Hei hei!

Skal levle opp druiden fra 70 til 80 nå, noen som kan komme med ett bra forslag til feral specc til meg? Tenker det er unødvendig å specce tank, og at som "all-out" cat kan jeg forsatt tanke instansene på vei opp?

 

Healing gearet mitt er en god del bedre enn feral gearet, så i teorien kan jeg jo specce boomkin, men sammenlignet med feral er vel dette en god del tregere å levle som?

 

Takker for all hjelp :)

 

Oh, hvilke glyphs burde jeg bruke?

Endret av Kwickee
Lenke til kommentar
Hei hei!

Skal levle opp druiden fra 70 til 80 nå, noen som kan komme med ett bra forslag til feral specc til meg? Tenker det er unødvendig å specce tank, og at som "all-out" cat kan jeg forsatt tanke instansene på vei opp?

 

Healing gearet mitt er en god del bedre enn feral gearet, så i teorien kan jeg jo specce boomkin, men sammenlignet med feral er vel dette en god del tregere å levle som?

 

Takker for all hjelp :)

 

Oh, hvilke glyphs burde jeg bruke?

Er ikke så god på å specce, men hvis healing gearet ditt er mye bedre vil vel boomkin være veien å gå. Du kan jo samle feral gear mens du levler som boomkin og heller skifte etterhvert. Test ut mana regenen. Hvis du har lite downtime tror jeg balance lønner seg.

Endret av Delta_hf
Lenke til kommentar

Steike! Overraskende at så mange er katt spec, vi har kun en katt specca druid i guildet, og jeg har enda ikke sett en eneste katt i heroics. Har prøvd meg litt som katt selv og det er ikke enkelt, skaden er grei nok, men synes det er ganske stress å holde oppe bleeding og mangle hele tiden, i tillegg til time combopoeng og tigers fury. Vel det skal jo ikke så mye til å være mer avansert enn survival og retribution som jeg er vant med.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle begynne å levle druiden min fra 70 (71). Jeg har allerede kjørt et par runder i Nexus som healer, men hvis jeg skal ut i den vide verden er det greit å ha noe som slår litt fra seg.

Jeg har best caster- gear. Det er ikke veldig bra, men Feral- gearet er helt på vidda.

 

Hvordan tror folk et spec som dette kan fungere?

71:

http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uicouZZfVcuizxbz

 

80:

http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uicoIzhZZfVcuizxbu

 

 

Jeg komme til å forsøke å gjøre mest mulig i instancer.

 

Healing vil bli HT- fokusert. Bør jeg bruke HT- glyph? Jeg vil jo mangle en ordentlig oh shit- heal. Det må bli NS+Regr+Swiftmend.

Jeg var sinnykt god på HT- spam på level 60 :)

 

Ligger de aller beste godbitene i Balance i bunnen av treet? Dvs er det de nedereste talenta som gjør det verdt å specce såpass langt ned?

 

Åpen for forslag som kan gjøre levleprosessen enkel og fleksibel!

 

 

Nå sitter jeg med feral spec som er tank- fokusert. Men jeg har vel 11k HP i Bear, så det er rimelig håpløst.

Lenke til kommentar

I 90% av tilfellene så er jeg helt imot kryss-spec, og så heftig balance-restoration kryss må jeg si at jeg virkelig ikke liker. Nå skjønner jeg at du gjør dungeons og slikt, men 70-80 vaniljeinstances kan en balance druide heale ganske glatt med innervate og en halvveis brukbar tank. Har du idiottank bruker du barkskin.

 

Kjør full balance du. Eventuelt respec healer på 80 så er det jo veldig små forskjeller du må gjøre med gear... kanskje ingen om du er heldig :)

Lenke til kommentar
I 90% av tilfellene så er jeg helt imot kryss-spec, og så heftig balance-restoration kryss må jeg si at jeg virkelig ikke liker. Nå skjønner jeg at du gjør dungeons og slikt, men 70-80 vaniljeinstances kan en balance druide heale ganske glatt med innervate og en halvveis brukbar tank. Har du idiottank bruker du barkskin.

 

Kjør full balance du. Eventuelt respec healer på 80 så er det jo veldig små forskjeller du må gjøre med gear... kanskje ingen om du er heldig :)

 

 

Takker for innspill!

Innrømmer glatt at slike kryss- spec ikke er særlig fristende selv. Man faller liksom mellom to stoler.

 

Jeg skal sitte i tenkeboksen litt til. Men det er jo ikke verre enn å prøve. Går det til helsike er det bare å skylde på tanken :)

Lenke til kommentar
Innrømmer glatt at slike kryss- spec ikke er særlig fristende selv. Man faller liksom mellom to stoler.

 

Nesten alltid, hvertfall... og de mektigste talentene er jo høyt oppe... er noen sære raid guilds som krever enkelte kryss-specs for buffs osv. men det må da være elendige spillere, i min oppfatning, som de har med bare for buffsene deres nesten...

 

Balance er gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...