Gå til innhold

Bildetråd! Vis oss din UI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@John

 

1. Fjern pilene i chatboksen. Ser ut som du bruker Prat så det skulle være et valg for det, veldig let å fjerne. Deretter skyv chatboksen så lagt inn på siden som det lar seg gjøre.

 

2. Actionbuttons, trenger du virkelig alle? Rydd opp i dem, fjern de du ikke trenger. Samt bagmenue og minmenu trenger du heller strengt tatt ikke. Om du laster ned ArkInventory addonen trenger du bare å huske snarveien "B" for baggene dine, alle baggene kommer i et bilde som du kan redigere slik du ønsker.

 

3. Stance baren (blood, frost, unholy) synes jeg står malplassert samt ikonene er alt for store. Dekker for mye av skjermen. Tune dem ned litt er mitt tips her.

 

4. Minimappet er i mine øyne alt for stort, bruke noe enkelt som pMinimap samt fjern alle miniikonene. pMinimap er et lett lite addon for minimappet og gjør det minimalt, firkantet og stilrent. Tar heller ikke mye plass, eller minne.

 

5. Buffs, Buffalo er saken her. Ser ikke om du bruker det men det er verd å bruke. Enkelt oppsett for buffer.

 

6. Recount trenger du strengt tatt ikke ha oppe annet enn når du er i grupper. Min recount ligger helt øverst på skjermen, når jeg er utenfor grupper har jeg den skjult (/recount hide) og når jeg kommer i grupper, /recount show.

 

Ver å merke, jeg er minimalist i addons, det du trenger og ikke noe mer. Kan titte på addonet mitt lengere opp (her). Synes ikke det er nødvendig å ha mer enn strengt tatt nødvendig oppe, det andre kan skjules og tilrettelegges.

 

I tilegg bruker jeg SCT og SCT damage som scroling combat text. Best one there is :)

Endret av bear^
Lenke til kommentar

Bruker MSBT som scrolling text. Skal fixe alt nå. Legger nok ut update en gang i løpet av de nærmeste dagen, etter som jeg skal gjøre litt lekselesing nå snart, og har sinnsykt med lekser i morgen. Gjør det jeg rekker nå. Takktakk bear^!

 

Btw, har satrina buff frames. Synes og at alt ble litt for stort på UI'en, fikk liksom ikke plass til buffs...

Er MYE bedre allerede!

 

Her er mitt nye UI, etter litt kaving etter nye saker, ble vel egentlig helt greit!

 

98d4kk.jpg

Endret av Johnandre93
Lenke til kommentar

Vel det er en forbedring, fremdeles kan du gjøre et par småting. Ikonene på minimappet er i mine øyner ødeleggende for totalinntrykket jeg sitter igjen med av UIet ditt, de føles totalt utenfor og malplassert. Samt siden du har navnet hvor du er henne i Titan panelet kan du og fjerne det fra minimappet.

 

Ellers begynner det å ligne på noe, synes du kanskje kan gå gjennom knappene på actionbaren, bandaging og HS er noe du ikke blir å bruke i kamp så det kan du slik sett fjerne.

 

Ellers har du i mine øyne en fin UI, vil gjerne se hvordan den er når du er i kamp og i raid men bortsett fra det, nice one :)

Lenke til kommentar

Har bestemt (bestemt og bestemt, måtte vel heller) å starte på scratch med UI'n min.

 

Disse addon's vil jeg beholde:

Bartender4

Satrina

MSBT

TitanPanel

Prat 3.0

BaudBag

Cartographer

 

 

Planer til forandring (kommer mer etterhvert med tips og ideer):

Nye unitframes (Tips? Lurer på Pitbull)

Eepanels (?) (Kan man docke f.eks recount med panelene, og actionbars, slik som Zagbladet har, eller er de ikke docket (spleiset sammen til et vindu), bare lagt over hverandre?) Ser at Zagbladets Recount er firkantet, mens min er avrundet, har ikke brukt Eepanels før så.

pMinimap

Nye ButtonFacade skins (eventuelt et alternativ til ButtonFacade, noen tips?)

 

Og selvsagt andre forslag også!

Endret av Johnandre93
Lenke til kommentar
2129z5c.jpg

 

Noen forslag til forbedringer? Litt irritert på StanceBar og til, men har ingen god plass å gjøre av den.

 

Edit: Det kan kanskje være lurt og faktisk poste screenshot

Ser veldig, veldig bra ut. Ideer:

  • Flytte party unit frames øverst til venstre?
  • Minimap kan kanskje flyttes ut fra action custom bar frame (+ senke høyden på action bar frame med 50%??
  • Regner med at target vises til venstre for player UF?
  • Buffs kan muligens vises sammen med mining øverst til venstre?
  • Prøv en annen font? Myriad pro er veldig fin. :)

Men, som sagt, ser bra ut. :)

Endret av Vilco
Lenke til kommentar

En klart forbedring John :)

 

Men et lite tips igjen, høres vel ut som en båndopptaker med hakk i båndet, uniteframsene kunne du gjort litt med. Skalert dem ned litt og tatt bort portrett bildet samt klasse merket. Gjort det litt mindre så unitframsen ikke stikker så langt ut på skjermen.

 

Ellers en fin forbedring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...