Miromurr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Her kan du poste bilde av charen din Jeg får vel gå foran med et godt eksempel... Gnomen min:
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Her er min elemental shaman. Virker som din er litt høyere level
System Booter Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 bilde av shamanen min (SHAMAN POWAH!!) trykk bildet for å se større versjon
Aquabat_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Siste screenshot som ble tatt, la opp da WotLK kom ut. Endret 3. februar 2009 av Aquabat
KraniC Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Her har dåkkar Antroth fra Eonar, tidligere guild master over mafia familien the morgana family
Sophonax Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Aeliana, PvE/raid karakteren min. Elsker henne til døden. Lite RP på henne, men hu kan iallefall kle seg. ;o ------ Toric, RP karakter. Spiller ikke så mye på henne lenger. Savner litt den gamle RP stemningen som var før guilden disbanda. RP-outfit. ;o
Dʋgɢtung Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Her er Huntarden min :-) Er på langt nær så bra gearet som det ville vært mulig å fått han med minimal innsats, men har lite til overs for PuG's, og siden jeg leavet guilden har jeg verken lyst eller mulighet til å raide.
Sushifire Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Min gamle Deathknight. Stopper å spille på den for et par dager siden og lagde en ny Tauren med kamerater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå