Gå til innhold

Den store Hunter-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her tar vi opp diskusjonen/theorycrafting o.l om våre alles elskede huntere<3

Nyttige Hunter-Linker:

Elitist Jerks Hunter forum. - Veldig populært forum for hunter theorycrafting og slikt

WoWWiki Hunter Macro'er - Her er det samlet en del macro'er som kan være handy.

(Vil legge til flere linker og slikt om det kommer videre i posten, så om det er noe dere vil ha her oppe så send en PM :) )

Endret av worthy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Mine innlegg* :p

Neida, men... ja, hunter er mainen min. Har specca Surv, men har ikke fått prøvd det helt ut. MM virker også som et godt alternativ, men det har jeg egentlig aldri prøvd skikkelig. Har liksom alltid vært en BM-hunter, og det er jeg vel helt sikkert etter neste store contentpatch også vil jeg tro.

Har ikke tid til å skrive noe særlig mer akkurat nå dessverre!

Skrevet

Merket at jeg følte hunteren min var ganske kjedelig når jeg fløy den ut til Borean Tundra og begynte på de quester som var å finne der. Er Survival-spec noe å gå for mens jeg levler? Har alltid vært Beastmaster, nemlig.

Er det også noen som har et pet å anbefale? Min Core Hound har mistet litt "oomph" føler jeg :p (Rent kosmetisk, altså)

Skrevet

Gorilla er min valgte pet for leveling hvertfall, det jeg brukte fra 70-80. Etter det gikk jeg tilbake til cat. Er ingen vits å gå høyere enn 50 på BM om du skal være det. de ekstra talent pointsa kan kanskje helpe deg til tider (insta res etc) MEN jeg føler at det er lurere å putte poenget et annet sted.

Surv er speccen som er cookie cutter atm. Gjør best dps, og er faktisk utrolig gøy å spille når man har spilt BM siden Blizzard pusha oss inn i speccen.

Skrevet

Må si jeg ikke har brukt hunteren min til annet enn profession-placeholder og farmer-char, og har dermed ikke brukt den til så veldig mye på 70 - derav Core Hound.

Finnes det en gorilla jeg kan temme som er omtrentlig min level (vet at de blir bumpet til Charlevel-5)? Kommer bare på Sholazar Basin, og det er en stund til jeg kommer meg dit er jeg redd..

Skrevet

For øyeblikket er BM relativt udugelig. I raid-sammenheng er eneste grunn til å ta med en BM-hunter å gi raidet Ferocious Inspiration. Dersom man vil levle som BM er det ingenting galt i det, men jeg vil absolutt anbefale at man tar minst 51, optimalt 53 poeng i BM-treet for å få exotic pets (med så store nerfs som pets fikk sist patch er de normale latterlig dårlige kontra det vi har vært vant med som BM). Husk at 50/21/0 opprinnelig ble så populær fordi Readiness resatte Bestial Wrath-cooldown, når den ikke gjør det i nyeste patch er det ingen grunn til å gå så dypt i MM-treet lengre.

Personlig gikk jeg MM den dagen Blizzard lanserte lvl 80 talents og rocka rundt i det AoE-helvete som var BT/MH de siste ukene med improved barrage og full pakke. Levlet til 80 med en Gorilla som pet før jeg har testet både BM og SV før jeg nå er tilbake som MM. Jeg likker naturlig nok litt bak den beste av hunterne våre som er SV men velger uansett å forbli MM av to grunner: 1. gi Trueshot Aura til resten av raidet, 2. latskap: jeg gidder ikke trapdance og løpe mellom melee og 30+ yd for å utnytte max, som MM kan jeg bare bruke Hunter's Mark og Serpent Sting før jeg konsentrerer meg om å gjøre dps resten av fighten.

Skrevet

Så det er gorilla folk bruker om dagen altså?

Hadde begge de fargeløse kattene fra Barrens (Humar the Pridelord og Echeyakee) på min hunter (alliance), men da Blizzard lagde en splitter lik tiger i Sholazar Basin var ikke Humar unik lenger, og dermed måtte han slippes fri :(

Dro til Hillsbrad Foothills og hentet meg en skillpadde, og hun heter selvsagt Shelly. Synes hun er fin, og jeg ser svært få folk med skillpadder om dagen :)

Skrevet

Gorilla er et genialt levling/grinding-pet pga Thunderstomp som gjør at dyret lett kan holde aggro på flere mobs.

Om man skal raide bør man heller velge et ferocity-pet som f.eks cat,wasp etc (litt avhengig av hvordan raidet er satt sammen), til heroics kan det være greit med et cunning- eller tenacity-pet for økt CC

Skrevet (endret)
Gorilla er et genialt levling/grinding-pet pga Thunderstomp som gjør at dyret lett kan holde aggro på flere mobs.

Om man skal raide bør man heller velge et ferocity-pet som f.eks cat,wasp etc (litt avhengig av hvordan raidet er satt sammen).

Notert :)

til heroics kan det være greit med et cunning- eller tenacity-pet for økt CC

CC? :huh: Hvor? :mellow:

Endret av Sneglen
Skrevet

Hunter er min main, og anbefaler å spece BM, og temme Core Hound. Core Hound er den beste tanken, og har syk dps (600, det er mye for pet)

Skrevet

Corehounds er Ferocity-pets, altså dps. Selv om den er stor og stygg finnes det en haug bedre tanks i Tenacity-familien (som har +10% armor, +5% hp og et talent-tree for tanking). Forøvrig er ikke Corehounds sin special ability særlig bra dps, du får langt bedre dps av å velge en devilsaur.

BM er for tiden det klart dårligste treet og henger langt bak både MM og SV. Forhåpentligvis ser det ut til å bli endringer i 3.1: "A new tier of hunter pet talents have been added. In particular, this allows Beastmaster hunters to improve their damage per second (DPS) with their 51 point talent."

Skrevet

Nå skal ikke jeg late som jeg er noen ekspert, men jeg vil tro at et kattedyr vil være ganske bra for denslags. I PvP er det jo egentlig bare ren damage som betyr noe, siden spillerene vil angripe deg - og ikke peten din.

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg har en hunter og er ganske ny med wow. Den er lvl 22.

Jeg speccer Beast Mastery er det lurt. Siden det min første hunter?

Det er ikke dumt nei, som BM så er det enklere for deg å spile alene da dyret ditt tar aggro fra monstrene slik at du kan stå i ro og fred å skyte :)

Skrevet

Jeg har en lvl 63 hunter med BM specc. Kunne noen sende meg en bra build som ikke var BM ? BM suger ganske hardt atm, etter WOTLK ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...