Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må si at F.E.A.R 2 virker ganske kort. Spilte litt i dag og gjorde 7/14 kapitler på veldig kort tid.

Edit: Kan også legge til at det er en veldig god oppfølger så langt. Synd man ikke skvetter/stivner like mye som i 1'ern.

Endret av Sadfez
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Weekend du liksom. De har jo hatt det siden forrige helg :p Må du følge med Jonas.

Ahh.. Kunne liksom ha vært lvl 55 nå.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Flott, hvor fant du det ut?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har ikke spilt cod 4 på halvannen uke eller noe sånt, og sugde balle. kjipe greier.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spill på pcskjermen da vel.

Skrevet
Nei ='( tvn min gikk i dag så har ikke noe og spille min kjære kjeksboks på lenger :o oh what a sorrow =(

noen somkan leke nisse og gi meg en full hd 42" lcd :D

Du trenger da ikke noe full HD med kjeksboks.

Skrevet
Nei ='( tvn min gikk i dag så har ikke noe og spille min kjære kjeksboks på lenger :o oh what a sorrow =(

noen somkan leke nisse og gi meg en full hd 42" lcd :D

Haha, er det ikke Xboxen som ryker så er det tv'n.. :p

Skrevet

Kjenner det kribler i magen att jeg må spille Killzone 2 igjen...

Hadde en flott kveld med Gears Of War 1 som har den beste online-opplevelsen til 360. Ingen andre kan måle seg, ikke Gears 2, ikke COD4 og ikke Halo 3 :D

Skrevet

Jeg tror jeg må plassere Gears of War 1 på en tredjeplass, hvis det er sånn at vi skal rangere her.

1. Gears of War 2

2. Halo Wars

3. Gears of War

Skrevet

Tror det du skriver der iharal er mot mine favoritter ettersom Gears 1 og Killzone 2 sine onlinedeler er dem beste jeg har spilt, og for det andre så har du ikke spilt 188 forskjellige onlinedeler. Jeg tror du er etter meg og vil bare skape uro i regnskapet....

Skrevet (endret)

Listen er som følger:

Nr. 1: Gears of War

Nr. 2: Gears of War 2

Nr. 3. Halo 3/CoD 4

Og håper Halo Wars kommer og kaprer 3. plassen :D

Edit: Forslag til ny poll?

Endret av Iceman™
Skrevet
Edit: Forslag til ny poll?
"Hvilken kontroll foretrekker du?"

Fant ut at 360'en min tålte mer enn forventet for en ukes tid siden.

Broren min klarte å velte den venstre høytaleren min som sto på en kommode, først sidelengs ned på TV'en, og deretter rulla den ned på 360'en som jeg spilte Mass Effect på. Eneste som ble ødelagt var Mass Effect. :mellow:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...