Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nonpoint: Det er en 37" FULLHD :)

Bebeluv: Jeg har en Sony DAVDZ260 5.1 til rundt fra 2100kr til 2300kr :), den kan sees på siba.no, elkjøp.no osv :)

Jeg er helt oppi skyene, spilte både Killzone 2 og Uncharted Drake's Fortune og HD har fått en ny dimensjon med Ambilight. Kommer til å glede meg hver dag når jeg skal spille!!!

Siden meg og Mala er igang med Ambilight-feberen da spør jeg deg Mala, hvilket spill synes du Ambilighten vises best?

For min del er det helt klart Killzone 2 siden GG har gjort det skytelyset litt foran og bak, akkurat perfekt for Ambilighten :D

Jeg har hatt gåsehud hele kveld/natt med å spille i helt mørkt rom med Ambilighten i aksjon, e så herligt :love:

I Killzone kommer effekten helt klart frem veldig godt :) Men COD5 er også ganske stilig mtp. at tempoet er så mye høgere ^^ Ville fakisk trodd Halo3 hadde gitt mange flotte farger i og med at det inneholder alle regnbuens farger hehe.

EDIT: Glemte jo å poste instillinger Toman...men gutta og eg bestemte oss for ein skogstur....samt bygget vi ein demning oppe i lia her...ja i dag kom virkelig barndommen tilbake altså :p

Endret av Mala
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...