Gå til innhold

JQuery Tabell - Korleis lagre og opprette ny?


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg sitt med eit relativt kjipt problem no, og treng deira hjelp. Saka er enkel, eg har ei tabellvisning av ei handlekorg kor brukaren kan definere eige salsartiklar, og prisar. Rada ser omtrent slik ut:

 

<tr>

<td>Artikkelnamn</td>

<td>Antall</td>

<td>Stk.pris</td>

<td>Totalt</td>

</tr>

 

Men desse td'ane er altså INPUT felter kor brukaren kan velje sjølve. Mitt problem er då at eg vil lagre kvar slik rad, enten med ein knapp (eller når rada er ferdig fylt ut) til ei XML fil, samt lage ei ny rad for NESTE artikkel.

 

Korleis i alle dager er det mogleg uten å oppdatere kvart sekund? Eg er ikkje noko god på JQuery (Javascript) så her er eg verkeleg blank..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å helt forstå hva du beskriver, høres det ut som du trenger å trigge et kall mot serverside for å oppdatere XML-filen via feks. ajax når noe skjer med tabellen.

 

For å få til dette kan du feks bruke JQuerys ajax funksjoner og hekt de på eventet/funksjonen som oppdaterer tabellen. Dette kan feks være en funksjon som sjekker at innholdet i samtlige inputt for en gitt rad ikke er blanke, hektet på "onblur" i de aktuelle feltene.

 

Hvorfor du fortløpende ønsker å oppdatere XML-filen er en annen sak. Vær bare klar over at dette vil krever litt ressurser av serveren din. Får du mange requests vil den knele ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...