Gå til innhold

Beste WW2 FPS spill til PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driter i grafikk. Jeg vil ha ett spill fra andre verdenskrig som er FPS. Hva er det beste som er laget? Har tenkt litt på Brother in Arms: Hell's Highway, men får se mer på det senere.

Finnes det ett som virkelig tar deg med i krigen? Ikke Call of Duty eller Medal of Honor. Må ha 3D grafikk, så helst fra år 2000 og oppover.

Gjerne ganske langt, iallefall over 4-5 timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke Call of Duty? CoD og CoD2 er fantastiske spill, og er etter min mening de klart beste spillene i serien.

BiA: HH er veldig bra, og de to andre BiA-spillene er også veldig bra og verdt å sjekke ut.

Fordi jeg har spilt alt av Call of Duty. Minus CoD3, som de var dumme om bare ga ut til console (kanskje jeg spiller igjennom en gang).

De to første BiA spillene hatet jeg. Altfor tregt. Liker ikke at samme oppskriften i hver kamp. Liker å måtte være litt mer kreativ.

Skrevet

Red Orchestra!

Lenge siden jeg har sett et så bra FPS spill. Synd at det er ganske vanskelig å blir vant til kontrollen. Eller mulig jeg bare har blitt ekstremt rusten på FPS til PC. >_>

Skrevet

Rart at ingen av dere har nevnt Battlefield 1942. Hvis realisme er i høysetet så last ned modden Forgotten Hope. Lurer på hvor mange timer jeg har brukt på slagmarkene i det spillet.... ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...