FBI21 Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Jeg driter i grafikk. Jeg vil ha ett spill fra andre verdenskrig som er FPS. Hva er det beste som er laget? Har tenkt litt på Brother in Arms: Hell's Highway, men får se mer på det senere. Finnes det ett som virkelig tar deg med i krigen? Ikke Call of Duty eller Medal of Honor. Må ha 3D grafikk, så helst fra år 2000 og oppover. Gjerne ganske langt, iallefall over 4-5 timer.
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hvorfor ikke Call of Duty? CoD og CoD2 er fantastiske spill, og er etter min mening de klart beste spillene i serien. BiA: HH er veldig bra, og de to andre BiA-spillene er også veldig bra og verdt å sjekke ut.
FBI21 Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Hvorfor ikke Call of Duty? CoD og CoD2 er fantastiske spill, og er etter min mening de klart beste spillene i serien. BiA: HH er veldig bra, og de to andre BiA-spillene er også veldig bra og verdt å sjekke ut. Fordi jeg har spilt alt av Call of Duty. Minus CoD3, som de var dumme om bare ga ut til console (kanskje jeg spiller igjennom en gang). De to første BiA spillene hatet jeg. Altfor tregt. Liker ikke at samme oppskriften i hver kamp. Liker å måtte være litt mer kreativ.
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 CoD3 er kanskje det dårligste av spillene i serien, så tror ikke du gikk glipp av noe for å si det sånn. Jeg vet egentlig ikke om andre WWII spill enn CoD, MoH og BiA desverre.
Bobbylove Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Er jo bare multiplayer men day of defeat er jævlig kult. Ikke det nye source dog. Red orchestra er også verdt en titt.
Korialstraz Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Red Orchestra! Lenge siden jeg har sett et så bra FPS spill. Synd at det er ganske vanskelig å blir vant til kontrollen. Eller mulig jeg bare har blitt ekstremt rusten på FPS til PC. >_>
mungo Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Rart at ingen av dere har nevnt Battlefield 1942. Hvis realisme er i høysetet så last ned modden Forgotten Hope. Lurer på hvor mange timer jeg har brukt på slagmarkene i det spillet.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå