Gå til innhold

Sony Ericsson, "vanlig telefon" finnes det lengre?


Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny telefon.

 

Har prøvd Xperia av den lille typen og fant fort ut at touchtelefon var IKKE noe for meg.

Jeg har behov for en telefon a là den gamle K750 eller den litt gamle C702...

 

SÅ! Har SE noen telefon med vanlige taster og kamera med autofokus tilgjengelig for salg.

Jeg klarer KUN å finne w20i, j108i o.l. på alle steder jeg leter...

 

NB: Om noen har en lite brukt C702, K750 e.l. så send meg PM så kjøper jeg den... (vet ikke helt hvordan moderatorer ser på slikt, men det får stå sin prøve...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde bare W995 ikke vært en skyvetelefon... Da hadde jeg kjøpt 3 for å kunne ha de i ti år :p

 

Elm har desverre ikke autofokus, det er faktisk et stort tema for meg. Bildene blir mer enn gode nok til at det er en mobil man tar bilder med om telefonen har det...

 

Husker når K750 kom og vi skulle selge disse til kundene, telefonen var solgt 2 nanosekunder etter vi hadde vist de kameraet på telefonen :p

 

Synd SE bare lar Xperia få autofokus :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger du autofokus på telefonens kamera? :) hva med et kamera bare?

De kameraene som ikke har autofokus har som regel en MYE dårligere linse enn de som har/hadde det.

Mindre og slipper mindre lys gjennom samt at ting ikke blir i fokus og gjerne mye støy i bildene.

 

Bruker et Nikon D40 som kamera ellers, men har det som regel ikke med. Telefonen er som regel bestandig med og er da bra for å ta situasjonsbilder...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Jeg skrev tidligere at ELM ikke hadde autofokus, men ser j onå at den har det...

 

Drar på Elkjøp i morra!!!!!!!!!!

 

Tusen takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønner at du ikke alltid har med kamera :) bare lurte på hvorfor behovet for autofokus til telefonen var så stort. Men du har jo rett i det, den er alltid med og greit å ha noe brukbart. Jeg har aldri hatt noe problemer med dårlig bilder, men du fant jo ut nå at det var autofokus såå :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...