Gå til innhold

18 år, ut i Oslo


Anbefalte innlegg

Jeg nekter å tro at jeg er den første som spør om dette, men etter litt mislykket søking har jeg gitt opp å finne en annen tråd.

 

Jeg og en venn har nylig blitt myndige. Vi bor en time unna Oslo, men vil ta turen innover for å prøve utelivet. Så hvilke steder er åpne for sånne som oss? Vi er åpne for alt av puber, diskotek, strippebuler og andre ting. Vi har hørt at kvaliteten på 18-årsutesteder ofte er laber, men vi avskriver ingenting før vi har vært der selv. På grunn av avstanden, tar vi antakelig toget innover. Så hvor enn vi går, må det være i gangavstand fra Oslo S.

 

Samtidig lurer vi på hvor vi skal gjøre av oss etterpå. Det meste er vel stengt i 4-tida? Det er ikke umulig at vi får noen nye bekjentskaper og drar på et nach, men det er greit å ha en plan i bakhånd. Eller skal vi bare rølpe gatelangs til det første toget hjemover går i 6-tida?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. Utelivet i oslo er ikke det beste for de som er under 20. Du har småpuber og en og annen plass for slicke 18 åringer fra bærum og noen barer for studenter generelt med bare øl og 18 års grense. deriblandt trompeten osv. Ikke så mange bra steder. Du må bare finne ut hva slags steder du helst vil på, så finner du ut at det ikke er noen sånne steder for 18+, og du stikker på trompeten eller en annen rævva plass.

 

Det å rølpe her ute til 6 på mårran, er generelt VELDIG lite kult, da er du alene med narkisene, alkisene og en gjeng med ekle folk du ikke vil ha med å gjøre. (spes i nærheten av oslo s og bussterminalen, og grønland kan du bare drite i å være etter klokka 4 på natta, med mindre du har et lite ønske om å dø).

 

Ta heller nattbussen hjem, stik på lokale puber og utesteder i nærheten og drit i oslo til du er 20.

 

det er mitt råd:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...