Gå til innhold

Solgt campingvogn, kjøper missfornøyd


Anbefalte innlegg

Heisann håpet at noen kunne hjelpe meg med et salg jeg nylig har gjort.

 

Kjøpte i fjor en campingvogn som jeg har vært på ferie i i 2 uker.

Solgte den nå i forrige uke meget billig for å bli kvitt den fort uten stress å mas.

Det som skjer er at en som driver å bygger om campingvogner kjøper vogna usett og sender en fyr fra firmaet sitt til å hente den.

Henteren er fornøyd å stikker til trøndelag med vogna, går en dag så ringer trøndern å klager på div mangler som fks en hylle som manglet i kjøleskapet!? noe jeg ikke var klar over og det gjelder alle feilene han ramser opp som er sånne småting bortsett fra at det var fukt i en vegg noe jeg skjønner at er en feil som jeg selv ikke ville ønsket å kjøpe. At en campingvogn fra 1988 mangler en hylle i kjøleskapet er jo helt latterlig å klage på.

 

Jeg kunne godt latt han returnere vogna for så å selge den på nytt fordi det var utrolig mange som ville ha den men problemet er at den lå for salg på en plass med platting og vi ville egentlig ikke flytte den pga den har stått i MANGE år.

Men ettersom fyren var så veldig intresert å vi ville være greie gikk vi med på å flytte den til oslo der den ble hentet.

 

Det jeg egentlig lurer på er hva loven sier... jeg hadde ingen anelse om disse "manglene" og fukt i veggen.

Det er en eldgammel vogn da er det vel vanlig skjønn at alt ikke er 100%.

 

Jeg ønsker jo å løse det så enkelt som mulig men han krevde å få igjen 8000kr av et salg på 15000 noe som virker urimelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...