Lasse94 Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Hei! Jeg lurer på om det er noen som selger billige motorer (driter i hva slags arbeid den utfører, skal bare ha motoren..) som jeg kan justere ignition timingen på selv? Skal ikke koste masse! (har ikke mye penger ) Et strømaggregat fra biltema for eksempel, kan man justere timingen på de? Takk for svar!
Lasse94 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Skrevet 6. april 2011 150 stk som har lest tråden men ingen som vet noe?
RIP Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hva mener du egentlig, mener du virkelig å justere om den skal ha riktig timing? fortenning og ettertenning?
Lasse94 Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Hei! Moderator liker sikkert ikke at jeg skriver dette igjen, men: Jeg skal tilsette hydrogen i motoren å gjøre tester om det faktisk senker drivstoff-forbruket, og derfor MÅ jeg kunne justere timing, ettersom hydrogen antenner mye fortere enn bensin ang. 1500 kroners bil, så har jeg faktisk en allerede, men av frykt for å ødelegge motoren skal jeg gjøre det på en mindre sak først Mvh Lasse
Takkformeg Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Se om du kan få tak i en gammel gokartmotor, der kan du stille tenninga ved å vri på magneten =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå