Gå til innhold

Quattro123's fortreffelige treningslogg.


Anbefalte innlegg

Heisann. Hva skal man si? Jeg er en gutt på 15 som har tilbrakt alt for mye av tiden min på pc. Før trente jeg relativt mye, men som årene gikk har det bare gått nedover. Nå har guttene i klassen begynt å mobbe meg og det går ut over selvtilliten :( Dette har jeg tenkt til å forandre.

Som sagt så er jeg 15 uten noen som helst erfaring angående litt mer "proff" trening. Har begynt å lese meg opp og tingene begynner å gi mening. :blush:

Fakta: Alder: 15år

Vekt: 69,4 kg

Høyde: 168cm

 

Min FØRSTE treningsøkt i dag var døden og hadde blodsmak i hele kjeften. Den foregikk sann:

20min med jogg.

40 sit-ups.

Hva jeg spise i dag!

4 havre knekkebrød med brunost (lett)

2 grønne epler

tikka masala(fjordland)

3 knekkebrød med brunost (lett)

vann.

 

Håper på mange innspill som kan hjelpe meg videre spesielt på trening og kosthold! :) (Er spesielt ute etter å miste magefettet)

 

Håper det er noen som vil følge med på min treningslogg. :w00t:

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Armhevinger, eksplosive spretthopp (kan også ta x-posisjon i topposisjon for å øke vanskelighetsgrad), korte sprinter, utfall og en form for improvisert roing (sjekk ut barbell row, men du må finne annen belastning) bør du ha med i programmet ditt. Klarer du chin ups er det en fantastisk øvelse for rygg og biceps. Sit-ups er en dårlig øvelse, dropp den om du ikke liker den.

 

Trening hjemme kan være en utfordring, generelt vil jeg si at overkroppen bare trenger 2-3 eksplosive øvelser for å vokse - mens underkroppen krever litt mer tyning før du får resultater. Fokuser på eksplositivitet.

 

 

Lenke til kommentar

Når jeg skriver et innlegg for å hjelpe noen, forventer jeg at vedkommende leser det jeg skriver. Det innebærer også å huske det. Bruker tross alt av min egen fritid for å gjøre en forskjell. Når du tilegner deg kunnskap; videreformidle det eller sett spørsmål ved det - ikke spør igjen.

 

Med mindre du har merket det er jeg, til tider, en av de kaldeste jævlene her i treningsdelen. Jeg er ikke en smilende *klappe deg på skuldra* person som Yngvar fra Puls, vanligvis sier jeg det som det er.

Endret av storken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...