Cl1ck Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg sitter nå å leter etter en moped, jeg har ikke lappen men det er bare noe jeg skal bruke til å kjøre på privatveier og skru litt på. Jeg ser på en Honda mt5 1985 mod, en Honda mt5 1994 mod, og en suzuki tsx 1993 mod. Og det jeg lurer på da. -hvem hadde du valgt? -hvem kjører fortest?(se bort fra den svarte mt5, for den har trim) -Er de komplisert bygd opp? -Hvem har best akselerasjon? - hvor mange hestekrefter er det i de? -Hva synes du om de mopedene? Jeg kan jo legge til link til de mopedene, så dere kan se dem også: Mt5 Mt5 Tsx Jeg har stryket over den dyreste mopeden, for den har jeg ikke råd til Endret 5. april 2011 av HeadhunterZ
Luske_Ludvig Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Hei, dette er jo mopeder fra da jeg var på den alderen. Tror begge er gode og går omtrent like godt. TSX er litt større enn MT5. Så dersom du er en stor slubbert, velg TSX. Velg den som du sitter best på.
Cl1ck Skrevet 7. april 2011 Forfatter Skrevet 7. april 2011 (endret) takk for svar, men nå ble ts'en solgt. Så da blir det nok Mt5'en fra 1985. Men siden den er så gammel, så er vel ikke den plombert, da burde den kanskje klare 55-65 km/t? Jeg er ca 182cm, blir det for høyt for mt5'en? Endret 7. april 2011 av HeadhunterZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå