pavllion Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 (endret) Nå har jeg installert OS og når jeg går på Min datamaskin kommer det bare opp SSD ikke den på 1 TB. Jeg installerte OS på SSD på 60GB Endret 4. april 2011 av pavllion
pavllion Skrevet 4. april 2011 Forfatter Skrevet 4. april 2011 Den bør dukke opp i diskbehandling. Jeg tror det er noe galt. SSD er liksom LOKAL disk C Men er ikke det den 1Tb som skal være lokal disk C? Jeg vet ikke hvordan jeg får den i gang. Den vises ikke på "MIN DATAMASKIN" Den vises kun i diskbehandling... Hvordan gjør jeg sånn at SSD ikke blir LOKAL Disk C? Hvordan aktiverer jeg den harddisken sånn at det kommer noen ting på den `? -Pavillion.
Pastafarian Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Hvorfor starter du en ny tråd? Disken hvor du har operativsystemet blir C: forhåpentligvis er disken du har operativsystem på SSD. Altså SSD=C: Du går inn på administrative tools/ computer management / disk management og formaterer/aktiverer 1TB disken. Dette er du allerede forklart. Om du har data på 1TB disken bør du da ikke formatere. Om den er ny er det bare å kjøre på. Den vil være farget grå i diskmanagement og kanskje merket unformattet
johome Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 (endret) Høyreklikk på disken , når du er i diskbehandling : Velg så " Nytt enkelt volume" Bruk gjerne hurtigformattering. Endret 4. april 2011 av johome
pavllion Skrevet 4. april 2011 Forfatter Skrevet 4. april 2011 Høyreklikk på disken , når du er i diskbehandling : Velg så " Nytt enkelt volume" Bruk gjerne hurtigformattering. Klarte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå