Gå til innhold

Aprilfest 2011 - Panerai - Min hverdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes "Boyzvoice - Hey Mr. President" og "To ensomme sko" begge var morsomme og bra. Hadde ikke akkurat gjettet at du var i dyreparken 3. april, men bildet derfra ble slett ikke så galt. Ganske spreke påskeliljer. Bildet av bocciaballene var slående siden alt annet er langt ute av fokus, og ballene i tillegg er skinnende blanke og speiler omgivelsene. God bruk av tilgjengelige kulisser her.

Lenke til kommentar

Synes "Boyzvoice - Hey Mr. President" og "To ensomme sko" begge var morsomme og bra. Hadde ikke akkurat gjettet at du var i dyreparken 3. april, men bildet derfra ble slett ikke så galt. Ganske spreke påskeliljer. Bildet av bocciaballene var slående siden alt annet er langt ute av fokus, og ballene i tillegg er skinnende blanke og speiler omgivelsene. God bruk av tilgjengelige kulisser her.

 

Takk for fine tilbakemeldinger

 

Jeg synes linerle-bildet var sjarmerende. Du har fanget fuglen mens den stolt og bestemt spankulerer avgårde, ser ut som en godseier! :)

 

Den spaserte fint ute på plenen inntil min sønn på 3 fant ut at han skulle løpe å skremme den vekk.

Lenke til kommentar

30. April

Måke sitter på høyspentmast i Afrika

 

5673207399_2df98197e3.jpg

 

30 april by kaffekoppen, on Flickr

 

Exif:

55-250 @ 250mm

AV: 7,1

TV: 1/1000

ISO: 200

 

 

1st runner up

 

 

5673188709_9423cd94c0.jpg

 

30 april alternativ 2 by kaffekoppen, on Flickr

 

 

 

Da var april ferdig, og det samme er aprilfesten. Dette er den første festen jeg er med på (jeg begynte på augustfest 2010, men det ble med et par bilder). Jeg synes det har vært morsomt å være med. Jeg har tatt betydelig flere (og bedre) bilder enn jeg pleier en vanlig måned. Men det har tatt litt tid å publisere 18 bilder på nettet.

 

Utfordringen min var forholdsvis enkel, så den har gått greit å følge. Neste fest må jeg nok finne på en som er litt mer kreativ.

 

Statistikk

Antall leverte bilder: 18

Bilder tatt med 50mm: 14

Bilder tatt med 55-250: 4

Totalt antall bilder tatt: 2777

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...