Gå til innhold

WiFi fungerer ikke, melding med "Feil" kommer opp


Anbefalte innlegg

Hei! Har en HTC Desire Z som jeg i de siste dagene ikke har kommet meg på WiFi med.Trykker på "Trådløst Nett" og venter i noen sekunder, så kommer det bare opp en melding med "Feil".

Fikk også problemer med det Mobile Nettverket, men jeg tok ut minnekortet og restartet telefonen så fungerte det fint igjen.

 

Nå har jeg også prøvd å tilbakestille telefonen til fabrikkinnstillinger for å få WiFi til å fungere igjen, men uten hell.

 

Dette skjedde bare over natta. Har googlet i et par dager, uten å finne noen løsning på mitt problem. Om det er noen som vet hvordan jeg skal gå frem, er jeg evig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dem ikke funker rett etter å fabrikkinnstilt den, så er det nok noe fysisk galt. Lever til service. Kan du ha fått fuktskade på den?

 

Utrolig kjedelig å levere til service når telefonen ikke er mer enn et par måneder gammel.

Har ikke vært i nærheten av noe fuktig, så jeg tror nok ikke det som er årsaken.

Lenke til kommentar

Jepp, slikt er utrolig kjedelig. Selv selger jeg telefoner, og det er aldri morsomt å ha kunden tilbake etter noen dager eller uker etter å kjøpt en ny en. Skjer det innen en uke så får kunden som regel ny med en gang, men kommer du etter 8 dager eller senere så er det vanlig service. Det vil nok alltid være noe feilproduksjon dessverre. Men HTC, samt Apple, er en av de bedre der etter min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...