Gå til innhold

Optimus 2x, Xperia Arc eller vente


Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny telefon da min HTC HD2 er ødelagt..

Dette er naturligvis alltid et dilemma når jeg skal ha ny telefon: kjøpe det som er på markedet nå, eller vente?

Jeg har fiklet litt på både Optimus 2x og Xperia Arc, som er topp telefoner selv om byggekvaliteten ikke er det jeg er vant med. Jeg lener litt mot Arc pga kameraet, mens 2X sin store fordel naturligvis er prosessoren, uten at jeg vet om den får noe å si. 2X har jo også front-kamera, men kvaliteten på dette er så dårlig at jeg kommer neppe til å bruke det. Hadde opprinnelig håpet å få bruk for HDMI utgangen i disse telefonene, men ingen av dem kjører HD formater som jeg noen ganger kommer til å bruke (f.eks. x264).

 

Det tredje alternativet jeg ser er å vente på Galaxy S II, som tilsynelatende er bedre på alt (kanskje foruten kamera), men det er jo enda ikke godt å si hvor lenge jeg må vente, å trives ikke helt med å må bruke Nokia E65 igjen.. :p

 

Andre forslag (dog ikke noe med skjerm under 4″) er også godt mottatt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestent meg for å vente til nye Galaxy'en kommer. Når jeg vurderer 2X mot Arc vurderer jeg større og bedre prosessor mot større og bedre skjerm. Da det ikke er så lenge å vente til telefonen som har begge disse tingene, gjør jeg heller det. :)

 

Sendt fra min *fantastiske* Nokia E65.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...