siddo Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Var i kontakt med support hos Telenor, og møtte en svært arrogant og uhøflig kundebehandler. Da jeg ba om å få snakke med noen andre bare la han på. Men jeg kan ikke sende klagen til Telenor support. Har lett og lett, men det finnes ikke en eneste epostadresse som kan brukes. Så hva gjør en? Vil nødig blande inn forbrukerrådet. Vil bare informere noen med ansvar for support i Telenor. Hr. Kirkeng er kandidat, men han har ingen synlig epostadresse. Og det blir vel hakket for høyt, uansett.
Flimzes Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Ring inn igjen og be om å bli satt over til en sjef.
siddo Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Det er kanskje verdt et forsøk ja. Takker!
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Og du kan også bruke et kontaktskjema for å sende inn klagen, det er jo ingenting i veien for det...
siddo Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Hva slags kontaktskjema da? Må ha ett som IKKE går til support, da de bare kan slette klagen.
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Skriv ned referansenummeret, samt at du får autosvar. Slik kan du dokumentere at du har sendt inn hvis det viser seg at du ikke har fått svar innen noen uker.
Calondriel Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Send en skriftlig klage til Telenor? Adresser den til ansvarlig for kundeservice/reklamasjonsavdeling eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå