Gå til innhold

DirectX 11 feil i Dragon Age 2


Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke spilt DA2 fordi jeg får masse mørke grafiske feil på DirectX 11. Nesten hele bakken er av og til helt svart. Dette går ofte vekk når jeg beveger musen litt før det kommer tilbake igjen. Når jeg bruker DX9 så forsvinner dette, men jeg vil jo spille med maks når det er mulig. Jeg har nyeste nvidia driver og patchet spillet. Er det noen som vet hvordan man kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned siste beta driver for kortet ditt fra nividia, burde fikse det problemet.

 

(Avhengig av hvilket kort du har er det mulig du likevel får ganske dårlig ytelse. 267.24 er listet som siste beta driver for mitt gtx 570, men jeg måtte bruke 267.59 med moddet inf fil for å få ok ytelse på maks grafikk)

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har GTX 570 selv. Er dette eneste mulighet?

Jeg er skeptisk til BETA drivere og DA2 er ikke det eneste jeg spiller dersom dette også går ut over andre spill. Vet du om det kommer en ny driver snart?

 

Dette var jævlig irrterende. Kjøpte spillet på release og venter enda på å spille det med maks grafikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selvfølgelig, oppdaterte til beta drivere og nå er det et annet problem. Nå krasjer spillet i åpningskampen og går til skrivebord uten at jeg kommer inn igjen. Er DA2 en flopp? Det har jo så utrolig mange feil. Syns det er litt rart at jeg ikke har sett flere med samme problem.

 

Har lest at å skru ned grafikken vil hjelpe(spesielt dx11), men det er uaktuelt når jeg nettopp har kjøpt ny maskin og vil spille DA2 så optimalt som det er ment til å være.

 

Er det noen som vet om Bioware(Nvidia?) har tenkt å fikse dette snart?

 

Møkkaspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...