Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

22 year old virgin - hjelp til fremgangsmåte


Anbefalte innlegg

Jeg har lest mange poster om gutter som har havnet utenfor de sosiale sirkler i ungdomsårene, og dermed havner i bakleksa på sosial utvikling og jentefronten. Jeg skal ikke bry folk med en livshistorie, men kan si at jeg passer inn med mye annet jeg har lest. Jeg går nå siste året på en høgskole, er 22 år, og jeg har forbedret meg betraktelig gjennom den siste tiden. Jeg er ikke ute etter tips om hvordan jeg skal snakke med jenter eller den slags, som sagt har jeg forbedret meg, selv om jeg ikke akkurat er en PUA.

 

Det jeg lurer på er hvilken fremgangsmåte jeg burde bruke for å kvitte meg med "problemet" mitt, jeg har flere alternativer: Fylle-ons, edru-ons, langsomt forhold, prostituert(??), sex-venn osv.

 

Hvordan vil en jevnaldrene jente reagere på at jeg er jomfru? Svar ærlig selv om det kan bli stygt.

Burde jeg i det hele tatt fortelle det, isåfall når? Jeg regner med at jenter lett kan oppdage det dersom vi begynner å gjøre ting og jeg er helt noob. Kan også nevne at jeg har lite erfaring med andre former for intimitet som kyssing.

 

Jeg setter pris på alle råd :). Jeg vil gjerne fortsette min sosiale fremgang, men dette er et tungt tema som holder meg tilbake.

 

Postet av anonym: 5bc039e26d03e6085dd296df94bb9f00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at det kan være vanskelig.

Først må du jo finne ut; vil du ha en bra førstegangs sexopplevelse eller er du bare opptatt av å få det unnagjort?

Hvis du vil at første gangen skal være en bra opplevelse, er det nok best å gjøre det med ei jente du er kjærste med eller ei du bryr deg om, og som bryr seg om deg.

Hvis du bare vil få det unnagjort, så du kan slippe å si at du er jomfru i senere sammenhenger, ville jeg satset på one-night stand, eller i fylla da. Men hvis du er ute etter erfaring, er det ikke lurt å gjøre det i fylla, siden det kan hende du ikke husker noe særlig etter det.

Jeg går ut i fra at du bare vil bli kvitt jomfudommen din, og ikke er så særlig opptatt av hvordan dette skjer.(?) Da anbefaler jeg enten sex-venn eller one-night stand.

(Min første gang var med en sex-venn, synes det var veldig greit. Da jeg noen måneder senere fikk meg type, var jeg ikke så redd for å gjøre noe feil og visste hvordan det var, derfor nøt jeg det mye mer)

Så jeg synes det var best å få det unnagjort, og skjønner ikke helt hvorfor folk snakker om at første gang skal være spesiell, magisk og noe man kommer til å huske resten av livet, er litt oppskrytt. Men er jo forskjellig fra person til person :p

 

Dra på byen og flørt med jenter, ikke tenk på at du er jomfru, prøv å vis selvtillit, det er sexy. Og ikke ha for høy standar til hvordan hun skal se ut, så går det nok bra.

 

Hvis jeg hadde blitt sammen med en fyr på 22, og han hadde sagt at han var jomfru, hadde jeg kanskje syntes det var litt rart, men hadde ikke vært noe problem. Man kan jo fort få gjort noe med det så :)

Og noen jenter synes kanskje det er bra, noen liker sikkert tanken på å være den første og eneste kjærsten har hatt sex med.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg 19 og ikke 22, men jomfru da. Jeg husker at for et halvt år siden tenkte jeg at jeg bare skulle få det unnagjort, men nå har alt liksom forandret seg. Jeg ble stupforelsket, følelsene var ikke gjensidige, men nå kan jeg ikke tenke meg å bare ha sex med en random en i fylla. Når jeg først har ventet i 19 år, kan jeg like godt gjøre det skikkelig. Dessuten vil jeg at min første gang skal bli god, og om jeg gjør det dårlig vil jeg heller at det skal være med en jente som bryr seg om meg og ikke slenger ut dritt med at jeg bare holdt f.eks. 2-4 min x) Tror jeg skal klare lenger enn det, hehe, men vet jo aldri. Mange som har det problemet. Uansett tror jeg det vil bli bedre med en jeg bryr meg om, hvor kjerlighet er inne i bildet.

 

Jeg har også lite erfaring med kyssing, og det er egentlig det som er værst. Jeg tenker at det er mer unormalt å ikke ha kysset mer enn 2-3 ganger når man er 20, enn å ikka ha mistet jomfruen. Håper jeg møter en som ikke bryr seg og heller vil lære meg opp selv, hehe.

Lenke til kommentar

Nå er jeg 19 og ikke 22, men jomfru da. Jeg husker at for et halvt år siden tenkte jeg at jeg bare skulle få det unnagjort, men nå har alt liksom forandret seg. Jeg ble stupforelsket, følelsene var ikke gjensidige, men nå kan jeg ikke tenke meg å bare ha sex med en random en i fylla. Når jeg først har ventet i 19 år, kan jeg like godt gjøre det skikkelig. Dessuten vil jeg at min første gang skal bli god, og om jeg gjør det dårlig vil jeg heller at det skal være med en jente som bryr seg om meg og ikke slenger ut dritt med at jeg bare holdt f.eks. 2-4 min x) Tror jeg skal klare lenger enn det, hehe, men vet jo aldri. Mange som har det problemet. Uansett tror jeg det vil bli bedre med en jeg bryr meg om, hvor kjerlighet er inne i bildet.

 

Jeg har også lite erfaring med kyssing, og det er egentlig det som er værst. Jeg tenker at det er mer unormalt å ikke ha kysset mer enn 2-3 ganger når man er 20, enn å ikka ha mistet jomfruen. Håper jeg møter en som ikke bryr seg og heller vil lære meg opp selv, hehe.

 

Spørs hva du tenker om 3-4 år, da. Da angrer du nok enda mer på at du ikke bare gjorde det en random gang i fylla eller noe. Selv var jeg 18 år og før dette, hver gang sex ble et samtaleemne så holdt jeg som regel kjeft. Nå var jeg heldig og fikk gjort unna de første gangene med ei jente jeg var veldig glad i på dette tidspunktet.

 

Det er helt opp til deg selv, men husker jeg ble veldig lettet da jeg endelig fikk det unnagjort. Sex i fylla kan ikke måle seg med sex i edru tilstand, men om du bare skal få det overstått så er kanskje sex i fylla det som skal til. På grunn av all alkoholen kan det ofte bli litt klumsete, noe som kan gjøre at du ikke virker uerfaren i det hele tatt, bare veldig full.

 

Det beste alternativet er vel å ha seg med noen man er veldig glad i og hvor følelsene er gjensidig, men da kan det hende du må vente i mange år til.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje jeg vil angre. Merker det er dritt å tenke på at jeg er den eneste av alle kompisene mine som fortsatt er jomfru. Men akkurat nå kan ting se litt lyst ut, da jeg har møtt en jente som viser interesse. Utrolig søt jente som jeg vet jeg kan bli glad i :) Eneste problemet er at jeg fortsatt har følelser for en annen som ikke føler noe tilbake.

 

Uansett, får se hva ting fører til. Kan ikke si med sikkerhet at jeg takker nei til randomligg på fylla om det viser seg at det går min vei en kveld. Det jeg mener er at jeg kanskje ikke kommer til å prøve meg så veldig BARE for å få meg ligg på fylla :) Dessuten kommer russetiden snart, da skal jeg bare være dum i hode og ha det dritt fett så får se :)

Lenke til kommentar

Har ikkje lest det som står i trådene annet en trådstarter sin tråd nå, så håper eg ikkje tar opp igjen så alt for masse..

 

Men tingen med det og sjekke opp damer, er det og få kontakt og det kommer med litt trening og det å være kognitiv, oppmerksom, avslappet og skli litt inn i situasjonen.

Det er mange som sier at en dame bestemmer seg for og ha sex med deg etter 3 sekund og det kan vell eg ikkje sei stemmer heilt.

Eg har skjøl vært et lite ledd i mellom 2 vennegjenger der den eine var dataspillvennene mine og dem andre var dei eg gjerne for på byen med, etter som den dataspillgjengen kom litt utenfor dem andre så var dei heller ikkje med og prøve ut kordan det er og sjekke opp damer, så har jo hjelpt dem litt fram og tilbake med en del råd ol. i seinare tid.

 

Men det som eg alltid har fokus på er det og ansjå markede, meget viktig, etter litt tid så ser du hvilke damer som er "luremuser" og der du faktisk kan "score"

 

Ei typisk luremus er ei som reiser i lag med en jentegjeng på 5-6 stykker og kniser og fniser og reiser på byen mest for og avvise gutter for og bygge sitt eget selvego, såklart er det ekstra achivement og score disse, men det kan være vannskelig..

 

Men prøv og bruk din egen personlighet til en fordel, du kjenner deg skjøl best, fin deg noken fine kleder du SKJØL er fornøgd med og føle deg komfortable og fin i, og finn din stil, no er ikkje det snakk om og springe i den dyraste butikken og kjøpe dei dyraste kleda, men det og finne og kjøper kleder du føler at du deg grei i.

 

Utsende og sånt har ikkje så masse og bety så lenge du er rein, nybarbert og steller huden din litt, ikkje snakk om og sminke deg så du drar litt i feil snorer viss du ser ka eg meina ;) Men det og klippe negla, ta skjegget, fikse deg litt på håret viss du ikkje er vant til det så er det kunst, og er ganske lett og lære viss noken lære deg det, kommer med trening

 

 

Så er det selve sjekkinga..

 

Måten du beveger deg i et rom på er utrulig viktig for og bli lagt merke til, her finner du din egen stil, og no snakka vi ikkje om sånn 50cent entrence in en nattklubb der plutselig alle begynner og danse rundt deg, men enkelt og greit det og bli lagt merke til.

 

Ikkje bli for desperat, då blir du bare avvist. Ta deg god tid, snakk om litt tull litt seriøse ting, gjerne spørr masse om hu, men ikkje vær for direkte.

 

Kroppspråk er utrulig viktig når du snakker med damer, dem oppfatter alt for masse og kan lese deg som ei opa bok viss du ikkje er heilt med i det du selv sier, så ikkje drikk deg dritfull, de e dårlig bussiness. Når det kommer til kropsspråk, bruk det gjerne til og oppnå fysisk kontakt, og gjør ditta tidlig, uskyldig klapp på ryggen/skulderen viss dåkke sitte tvers over et bord ta tak i handa elrns. Viktig og oppnå fysisk kontakt, så dei blir vant til det, men vær en gentleman på akkurat ditta, ikkje grafs!! før ettepå ;)

 

Men siden du er jomfru så vill du kanskje at det skal være spesielt. Eg har aldri sett problemet med det men er vell dei som syns det skal være sånn.

 

Skal begrense meg litt og oppsumere her :)

 

- Ta kontakt med ei som går ut med 1-2 kanskje 3 venniner eller venner, og ikkje kast deg ut i løvensbur og gå inn aleine, då blir du kattemat, ta gjerne me deg venner og velg "targets"

til meir erfaring med handtering til meir kan en klare, men ditta er kognitivitet og situasjonsvurdering, høres veldig rart ut, men thats life :p

 

 

- Tru på deg skjøl.

 

 

- Framgangsmåten må du bare sjå ann etter situasjonen du kan være empatisk, badboy, uskyldig alt ettersom, vær en god samtale partner, men få fysisk kontakt før du bare blir en venn, men pass på at dei ikkje føle seg ubekvemme.

 

 

Ellers så er det det og virke stelt og litt skikkelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil anbefale deg å få deg noe random erfaring Lexus. Jeg følte omtrent det som deg på din alder, jeg likte ikke å være jomfru, men det plaget meg heller ikke. Grunnen til at jeg laget denne posten var fordi jeg har begynt å få kontakt og småflørte med ei jente. Jeg er ikke så optimistisk på at det skal gå noen veg, men jeg har plutselig blitt veldig obs på at jeg ikke har noen erfaring. Jeg er livredd for at ting skal utvikle seg slik at mine store mangler blir eksponert. Jeg vet det er vanlig å ta med seg bagasje inn i forhold, men dette blir mye tung bagasje som kommer veldig tidlig.

 

Postet av anonym: 5bc039e26d03e6085dd296df94bb9f00

Lenke til kommentar

Jeg kan nok ikke hjelpe deg med hvilken fremgangsmåte du burde velge, men du burde nok velge den du føler vil funke for deg. Personlig ville jeg enten valgt langsomt forhold eller prostituert hvis jeg hadde hatt stort behov for å kvitte meg med jomfrudommen min. Er selv 23, men bekymrer meg selv svært lite for dette for har problemer med å ha nærhet til folk. Og i og med jeg ser på sex som noe intimt så gjør jeg fryktelig mye for å ødlegge sjangser hvis jeg får de. Men med ei prostituert tror jeg dette med nærhet er veldig utelukket, det blir som kjøp av en tjeneste. Og hvis jeg ei gang treffer ei jeg føler meg trygg nok på til å bli intim med henne så ville nok det vært gjennom et langsomt forhold. Og om jeg blir 35 før jeg får meg ei dame, så driter jeg i om hun syntes det er rart jeg er jomfru. Har hatt mine grunner som holder for meg. Og til den gang holder frøken høyre i lange baner.

Lenke til kommentar

Jeg mistet jomfrudommen min i fylla, de andre gangene jeg har hatt sex har også vært i fylla. altså ONS og jeg Føler ikke jeg har fått noe spesielt ut av det. jeg mener at første gangene egentlig burde vært med en person som du kommer til å ha sex med mer enn en gang (forhåpentligvis). Sex-venn i starten ville vært optimalt. Hvis det bare er erfaring du er ute etter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...