Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg selv. Har forhåndsbstilt telefonen og får den om en ukes tid tenker jeg.

Amobil har ikke testet den enda nei, men de har en sniktitt eller noe i den duren.

 

Erstatter Iphone med denne så den bør bli bra :S

 

Hvor har du forhåndsbestilt???

Sony Ericsson sa jo i 1Q så da burde den komme senest første uka i april?

Ser Ludomobil og Network Norway har bekreftet dato 29.mars.

Lenke til kommentar

Så en stund på denne telefonen, men gikk heller for denne løsningen: http://icontrolpad.com/

 

Kjøpte den for noen uker siden og fungerer som bare det i alt av emulatorer og ellers spill som støtter konfigurering av keyboardtaster (på android, er foreløpig bare et par programmer for iOS som støtter denne). De sidene som følger med passer til telefoner som har rundt samme størrelse som iPhone4 og de skal komme med noen som passer til større telefoner etter hvert.

 

Er svært fornøyd og det betyr at jeg kan ha akkurat den telefonen jeg vil ha og alikevel ha en strålende gamepad til den når jeg vil det.

Lenke til kommentar

Så en stund på denne telefonen, men gikk heller for denne løsningen: http://icontrolpad.com/

 

Kjøpte den for noen uker siden og fungerer som bare det i alt av emulatorer og ellers spill som støtter konfigurering av keyboardtaster (på android, er foreløpig bare et par programmer for iOS som støtter denne). De sidene som følger med passer til telefoner som har rundt samme størrelse som iPhone4 og de skal komme med noen som passer til større telefoner etter hvert.

 

Er svært fornøyd og det betyr at jeg kan ha akkurat den telefonen jeg vil ha og alikevel ha en strålende gamepad til den når jeg vil det.

 

Haha! den så jo skikkelig rå ut :D

Vil den passe til min fremtidlige Lg Optimus 2X mon tro?

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det er noen som har test av denne?

Har Amobil denne til test?

 

Kul gamepad greie det der. For min del vil Xperia Play være mye mer praktisk så håper veldig den står til forventningene. Fant for øvrig en grei test av telefonen fra engadget:

 

http://www.mobilfakta.no/nyheter/sony-ericsson-xperia-play-testet.html

 

Savner dog en skikkelig test som ikke er av en prototype, ettersom den er lansert i USA. Burde da ikke være så vanskelig for de store gutta som driver med dette.

Endret av stothebear
Lenke til kommentar

Snublet også over denne testen av telefonen:

http://pocketnow.com/android/sony-ericsson-xperia-play-review

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro på. Jeg trodde den allerede var lansert med verizon i USA, men gutta her sier at det ikke skjer før i mai. De har for øvrig også et helt annet bilde av telefonen enn engadget har. De hadde fått tak i en europeisk modell og sier det følger med en 8gb minnebrikke i esken. That's kinda hard to believe.

Anyways tror jeg forholder meg i større grad til engadget (som ja, er veldig kritiske) , men dog veldig flinke og de treffer jo ofte spot on på telefonen de reviewer.

Men min tlf er ihvertfall fortsatt på vei tross røff behandling av engadget. hvis det stemmer med skjerm-kvaliteten, lysstyrken og manglende HD Video så er jo det skuffende.

 

Vi får se ;)

Lenke til kommentar

Sånn!

Da har jeg ordna og styre litt med telefonen her. og førsteinntrykket er overraskende bra!

*Det kommer sikkert en test her på amobil veldig snart så gidder ikke å være så veldig spesfikk. Folk kan heller bare spørre hvis det er noe de lurer på om telefonen. Som sagt så var ikke tykkelsen noe problem i det heletatt. Den er litt tykkere en f.eks ihpone men det merkes lite ettersom den er veldig god og holde i handen. Litt skuffet over byggekvalitet. flip funksjonen funker fett, men den slarker litt når den er lukket. Når det kommer til software design og layout så er jeg rett og slett overveldet. Alt ser så utrolig fint ut og skjermen er jo merkbart større en iphone sin.. Ee også postivt overrasket over selve spill.opplevelsen. ingen hakking, lagging eller noe og personlig synes jeg analogene funker. det er litt vanskelig, men tipper jeg får det til skikkelig snart ;)

En annen hyggelig ting var det som fulgte med i esken. Der fikk jeg ikke bare tlf og lader, men også 8gb minnekort bæreveske og en drit bra skjermbeskyttelse.

 

Kort oppsumert:

 

+ Stor fin skjerm

+ God handholdt konsoll

+ Nydelig layout og visuell software

+ Pent design

+ Kamera (til en mobil å være, er jo selvsagt ikke noekamera telefon)

+ Utrolig gode stereo høytalere

 

- Slarkete overdel når tlf er lukket

- klein byggekvalitet med mye plastikk (Dog, veier den en del og vekten hjelper slik at den føles velbygd ut)

- R og L knappene blir litt små og vanskelige og komme til (sikkert en tilvenningssak)

Endret av stothebear
Lenke til kommentar

Noen som vet noe om hvilke spill som blir tilgjengelig på den?

Vet at Crash Bandicoot, Fifa og andre Gameloft spill kommer, men lurte mer på om noen visste noe om Tekken, Final Fantasy, Metal Gear Solid, Resident Evil, Front Mission, Worms osv... kommer?

 

Bump

 

Vurderer å skaffe meg en XplaY bare jeg får vite om det er noen "major titles" tilgjengelige :p

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...