Gå til innhold

Hårgelé - ja det er mange som bruker det enda!


Anbefalte innlegg

Coop selger X-tra produkter. Og dette syns jeg er det beste eksmeplet på at man kan spare penger... MYE penger på å kjøpe nettopp disse produktene.

 

For å visualisere dette, har jeg satt sammen et bilde i Photoshop. Se under:

 

nmhEQ.jpg

 

Jeg er 32 år gammel, og har brukt hårgele siden jeg var 18 år gammel. Og en ting er sikkert - dette billigproduktet er vel så bra -- om ikke bedre enn "originalen" StudioLine.

 

Vi snakker kr 3,30,- mot kr 57,90,-

 

Kjøp 17 tuber X-tra hårgelé for samme prisen av 1 StudioLine tube.

 

Takk for meg! =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæææ det kan da umulig virkelig være så billig

 

Neida, dette er helt sant. Utrolig - men sant. Jeg skal ta en tur i butikken igjen og få tatt et bilde av prislappen på hylla. Ingen spøk ;)

 

Når sant skal sies, så har jeg sett dette produktet koste opp i kr 5,50,-

Ja jeg vet... Kjempedyrt... Men så lavt som kr 3,30,- ...ja slå den! :)

Endret av izihbo
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg endelig fått fingen ut av ræva og fått tatt noen interessante bilder =)

 

Her ser dere at prisen har gått ned til kr 3.00,- Enda billigere! 20 kroner literen.

 

NSieq.jpg

 

Og her ser dere "Define Men Gel" som står rett ved siden av omtrent til kr 62.00,-. Det er da 248 kroner literen.

 

Kjxz9.jpg

 

Derfor har jeg laget et nytt bilde for å illustrere forskjellen - fordi det er litt morsomt å se hvor mange billig-tuber man kan få i forhold til en dyr en.

 

NYOB6.jpg

 

Man kan jo lure på hva som finnes i Define Men tuben, gullkorn? Det mest interessante er vel hvor stor forskjellen er på innholdet i disse to produktene. Jeg tenker at alle hårgeléer har faste mengder og stoffer i seg for at det skal fungere - nettopp som hårgele. Men ja... Jeg skal ikke gå noe dypere inn på dette! ;)

Endret av izihbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...