Gå til innhold

Logitech G700 trøbbel


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem som plager dritten ut av meg!

Kjøpte logitech G700 for 800kr og dritten funker ikke riktig!

 

Altså musa kan brukes både trådløst og med kabel (bruker selvfølgelig kabel da jeg spiller mye fps spill)

Selve musa fungerer på maskinen, men driveren stemmer ikke.. logitech sitt "setpoint" program finner ikke musa.. og vil jo gjerne skifte senstivity og macroer da musa har 11knapper! :(

 

Har prøvd ALT føler jeg.. jeg har nokså peiling på pc så er ikke helt blank..

 

reboota maskina, reinstallert logitech programvare, manuelt oppdatert driveren fra logitech mappa på c-disken, googlet det og fant mange like problemer men ingen som hadde funnet løsninger.. jeg skal ringe logitech imorgen og fortelle de rett ut at jeg har lyst til å kaste dritten i veggen!

 

På første bilde ser dere at selve hovedprogrammet mangler en "fane" som skulle vært der for musa.

Andre bildet er macroinstillingene.

Tredje bilde er av driveren.

post-196762-0-97983400-1300829542_thumb.jpg

post-196762-0-63513000-1300829550_thumb.jpg

post-196762-0-16928800-1300829557_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du finner nok svar på ditt problem i denne tråden:

http://forums.techarena.in/portable-devices/1398395.htm

 

Se rett og slett til at du har installert korrekt versjon av Setpoint / åpner korrekt versjon av Setpoint:

Actually when you install the Setpoint 6.20 then it installs 2 versions out of which one is for standard mouse or keyboards and another one for high tech gaming mouse.
Lenke til kommentar

Du finner nok svar på ditt problem i denne tråden:

http://forums.techarena.in/portable-devices/1398395.htm

 

Se rett og slett til at du har installert korrekt versjon av Setpoint / åpner korrekt versjon av Setpoint:

Actually when you install the Setpoint 6.20 then it installs 2 versions out of which one is for standard mouse or keyboards and another one for high tech gaming mouse.

 

takk for svar, men er ikke så tjukk i hue. Har bildet av det (bildet nr. 2) Men når jeg åpner det programmet så sier den at ingen enheter er koblet til!?!?!?!?

 

Prøvde alle andre tingene som stod i forumet der og et annet forum som stod rett under den du linket, men det fungerte ikke.. føler at jeg har prøvd alt! Fikk "hjelp" av logitech, men det hjalp jo faen ikke... prøvde flere forskjellige ting for har skrevet på amerikanse forum.. som for eks. endre en fil i C:\Windows\System32\drivers til *.bak (istede for *.sys) men hjalp heller ikke :(

 

Logitech gir iallefall god service, de ringte meg tilbake når jeg hadde glemt å ringe dem for å spørre om løsningene deres fungerte :)

 

Testet musa på en laptop hjemme, det fungerte!

Men laptoppen er 32-bit :(

Endret av espen1991
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Trådløs dongle må være koblet i USB. Samme med kabel koblet i musen og USB før driver installeres.

Musen må også være slått på(av/på knapp under musen).

Kjøre driver som admin kan jo også prøves.

 

Hadde denne G700 musen en tid tilbake, knallbra mus.

Mener det var en fane i logitech Setpoint der du kunne deaktivere windows driver(hake). La Setpoint driver styre musen.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...