Gå til innhold

Radeon 9500 np på pcmax.no - er de moddable?


Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk bestilt en radeon 9500 hos pcmax, men så har jeg begynt å tenke (jepp, større mirakler har skjedd før :wink:)

 

Pcmax har nemlig to utgaver av kortet, begge til samme pris. den ene er "bare" bulk, mens den andre er bulk BBA. Hva står BBA for? har dette noe å gjøre med at den er overklokkingsvennlig? Og sånn generelt sett, hvor stor er sjansen for at radeonkortene herfra er slike koselige kort som vi helst er interesserte i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk bestilt en radeon 9500 hos pcmax, men så har jeg begynt å tenke (jepp, større mirakler har skjedd før :wink:)

 

Pcmax har nemlig to utgaver av kortet, begge til samme pris. den ene er "bare" bulk, mens den andre er bulk BBA. Hva står BBA for? har dette noe å gjøre med at den er overklokkingsvennlig? Og sånn generelt sett, hvor stor er sjansen for at radeonkortene herfra er slike koselige kort som vi helst er interesserte i?

 

BBA = Built By Ati

Lenke til kommentar

Mitt beste forslag er at du snur og løper en annen vei. PCMAX er etter egen erfaring absolutt ikke til å stole på. De svarer aldri på mail (hvis det gjelder support eller retur av produkter, vel og merke), de forholder seg ikke til kjøpsloven, de returnerer ikke innsendte produkter og er generelt ubehagelige å ha med å gjøre.

 

Jeg kjøpte (uheldigvis) det samme kortet fra samme butikk for en del tid tilbake, og det var basert på ny pcb med rambrikkene på rekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...